حمله دختر روانی به مهماندار هواپیما!


حمله دختر روانی به مهماندار هواپیما!باشگاه خبرنگاران/ هفته گذشته در پروازی که از نیویورک به شیکاگو بود، مسافری گردن مهماندار هواپیما را به شدت گرفت و در یک حرکت گردن‌بند او را پاره کرد.
طبق گزارش یکی از شاهدان عینی، هنگامی که این خانم مسافر به هواپیما وارد شد، از این شاهد درخواست کرد که کنار او بنشیند.پس از مدتی، مهمانداران شروع به پذیرایی کردند. در این حین، محتوای لیوانی که در دست یکی از مهماندارن بود به بیرون ریخت و مهماندار سعی کرد آن را تمیز کند.
در همین لحظه بود که یکی از مسافران شروع به جیغ کشیدن کرد و بعد به مهماندار حمله و با دست به صورت مهماندار بیچاره چنگ انداخت و گردن او را گرفت و به شدت فشار داد و همچنان داد و فریاد کرد. البته مسافران دیگر متوجه نشدند که محتویات لیوان اصلا روی او ریخته یا فقط نزدیک او ریخته است.
به گزارش دیلی میل مسافران وحشت‌زده سعی کردند مهمانداران را از دست این مسافر وحشی نجات دهند. خلبان هواپیما هم مجبور شد برای تحویل دادن مسافر خاطی به پلیس، تغییر مسیر دهد. هنگامی که پلیس برای دستگیری وی به هواپیما وارد شد، او به شدت مقاومت می‌کرد. در نهایت یکی از افسران پلیس پاهای او را گرفت و بلند کرد و دیگری بالا تنه‌اش را و اینچنین او را به خارج از هواپیما حمل کردند.
گفتنی است،غیر از مهماندار، چند تن از مسافران که هنگام حمله مسافر به مهماندار آسیب دیده بودند هم از این مسافر شکایت کردند.


منبع: باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
شوخی با مهماندار هواپیما..:))