سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



ارسال بیش از هزار و ۷۰۰ اثر به جشنواره ابوذر


مسعود بصیری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری فارس، درخصوص برگزاری جشنواره ابوذر گفت: بیش از هزار و 700 اثر تا پایان زمان ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره ابوذر ارسال شد که بیش از نیمی از این آثار داوری شده است.

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی‌های قبلی قرار بود در دهه فجر اختتامیه جشنواره ابوذر برگزار شود ولی به دلیل استقبال خوب اصحاب رسانه و حجم بالای آثار رسیده این زمان به تعویق افتاد و ان‌شاءالله تلاش می‌کنیم تا در پایان بهمن‌ماه اختتامیه جشنواره ابوذر را برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه پس از مشاهده حجم بالای آثار رسیده تصمیم بر افزایش ارزش مادی جوایز گرفته شد، گفت: آثار رسیده در قالب عکس، تیتر، گزارش و یادداشت بود.

بصیری ادامه داد: شرکت‌کنندگان آثار خود را در موضوعات تولید ملی و اقتصاد مقاومتی، دفاع از دستاوردهای هسته‌ای، شناخت دشمن و اتکا بر توان داخلی، بیداری اسلامی، مبارزه با تروریسم و موضوع آزاد به دبیرخانه جشنواره ابوذر ارسال کردند.

انتهای پیام/

http://fna.ir/3RPIU6


ویدیو مرتبط :
ارسال فیلم به جشنواره های خارجی با ده هزار تومان