گردشگری


2 دقیقه پیش

بازگشایی اتاق لباس های محمدرضا پهلوی در کاخ نیاوران

به مناسبت روز جهانی موزه اتاق لباس های محمدرضا پهلوی در کاخ اختصاصی نیاوران بازگشایی می شود.به گزارش روابط عمومی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران این اتاق پس از یک دوره تعمیرات ...
2 دقیقه پیش

سه اثر جهانی در خوزستان بدون زیرساخت گردشگری

خوزستان سه اثر ثبت جهانی دارد. چغازنبیل؛ شهر تاریخی شوش و سازه های آبی شوشتر اما برای هیچ کدام از این میراث جهانی زیرساخت های گردشگری مناسبی تدارک دیده نشده است.استان ...



ناخودآگاه چهلستون و ورسای را مقایسه کردیم


بی شک چهلستون اثری باشکوه و حیرت انگیز است که ما را وادار کرد ناخودآگاه به مقایسه چهلستون و کاخ ورسای در فرانسه بپردازیم.

"پژمان معمارزاده"

در روزهای گذشته، 20 نوازنده فرانسوی از گروه موسیقی آلیانس (فرانسه) در باغ - موزه چهلستون اصفهان با هدف افزایش ارتباط فرهنگی میان مردم دو کشور و با لباس های سفید به نشانه صلح، به اجرای قطعات موسیقی پرداختند.

پژمان معمارزاده - رهبر ارکستر «آلیانس» فرانسه - در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه اصفهان، اظهار کرد: بی شک چهلستون اثری باشکوه و حیرت انگیز است که ما را وادار کرد ناخودآگاه به مقایسه چهلستون و کاخ ورسای در فرانسه بپردازیم.

او ادامه داد: وظیفه من به عنوان یک ایرانی بزرگ شده در فرانسه این است که دو کشور ایران و فرانسه را که از نظر فرهنگی به یکدیگر نزدیک هستند، با یکدیگر آشنا کنم.

رهبر ارکستر «آلیانس» فرانسه افزود: آلیانس در کل به معنی ارتباط است و اعتقاد داریم که موسیقی می تواند وسیله ای برای ایجاد ارتباط سالم بین انسان ها در جهان باشد.

گردشگری ایران


ویدیو مرتبط :
ما چقدر رو ضمیر ناخودآگاه کودکانمون کار کردیم؟!!