قیمت ساعت هوشمند گیر اس 2 از جنس طلا مشخص شد


ظاهرا حتی ساعت هوشمند از جنس طلا خریدن از سامسونگ هم ارزان‌تر از اپل است. این کمپانی کره‌ای امروز قیمت نسخه‌ی طلایی Gear S2 کلاسیک که از طلایی ۱۸ قیراط ساخته شده را معرفی کرد. این ساعت هوشمند قرار است به صورت جهانی عرضه شود. اولین بازار این ساعت کشور چین خواهد بود.

سامسونگ هنوز اطلاعات زیادی از زمان عرضه و قیمت این محصول ارائه نکرده، اما در اروپا نسخه‌ی طلای گیر اس ۲ کلاسیک با قیمت ۴۸۰ یورو (برابر ۵۲۰ دلار) قابل پیش‌سفارش است. البته کمپانی کره‌ای هنوز این قیمت را تایید نکرده.

در نگاه اول این قیمت کمی عجیب و غیر واقعی به نظر می‌رسد؛ مخصوصا در مقایسه با نسخه‌ی طلایی رُز گلد ساعت اپل که قیمتی ۱۷٫۰۰۰ دلاری دارد. در هر حال، تفاوت در مقدار طلای به کار رفته در هر دو محصول هم می‌تواند قابل بحث باشد. سامسونگ تنها بخش‌ ظاهری و بالایی ساعت هوشمند خود را از طلا ساخته، در حالی که اپل واچ Edition کاملا از طلا ساخته شده است.

سامسونگ تصمیم گرفته تا برای شروع در ابتدا تنها نسخه‌ی کلاسیک ساعت هوشمند خود را با ساخت طلا عرضه کند و هنوز خبری از نسخه‌ی ورزشی این محصول با پوشش طلا در میان نیست. شاید در مقایسه با اپل بتوان اینطور حساب کرد که در زمان از رده خارج شدن این محصول، شما پول زیادی را از دست نداده‌اید و از آن طرف نسخه‌ای با پوشش طلا هم داشته‌اید. در نتیجه خرید اپل واچ ادیشن در مقایسه با گیر اس ۲ ریسک بالاتری دارد.

نگاه نزدیک زومیت به این ساعت هوشمند زیبا از سامسونگ را از دست ندهید:

 دانلود ویدیو


ویدیو مرتبط :
نگاه نزدیک به ساعت هوشمند گیر اس 2 سامسونگ