سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



چگونه عينک گشاد شده را محکم کنيم


چگونه/ هيچ چيزي بدتر از اين نيست که يک عينک داشته باشيد که بيش از اندازه گشاد شده باشد، عينک هاي گشاد شده ميتوانند از روي صورتتان بيفتند و حتي وقتي که حرکات تندي انجام دهيد بيفتند و بشکنند. براي تعمير بسياري از خرابي هاي عينک، ويزيت يک اپتومتريست ضروري و گاهي گرانقيمت است ولي خوشبختانه اين مشکل يکي از معدود مشکلاتي است که نياز به اپتومتريست ندارد و به آساني و بدون هيچ هزينه اي انجام مي شود.
1
شما به يک پيج گوشتي بسيار ريز سايز عينکتان احتياج داريد و احيانا دو عدد پيچ ريز. احتمالا اگر عينکي باشيد هميشه به اين ابزار در خانه احتياج پيدا مي کنيد. براي تهيه آنها به نزديکترين ابزارفروشي برويد و آنها را خريداري کنيد.

2
پيچ هاي هر دو طرف فريم را محکم کنيد، مراقب باشيد فشار زيادي وارد نکنيد که عينکتان بشکند.

3
عينک را امتحان کنيد تا ببينيد که به اندازه کافي محکم شده است يا نه، اگر عينک به سرعت به حالت شل بودن و گشادي قبلي برميگردد، پيچ ها را عوض کنيد.
پيچ هاي هر دو طرف فريم را کاملا باز کنيد و سپس پيچ هايي را که خريده ايد جايگزين آنها کنيد، پيچ هاي جديد را محکم کنيد و عينک را امتحان کنيد.
4
اگر گشادشدن عينک همچنان ادامه دارد از حلقه هاي کش لاستيکي استفاده کنيد، ادامه داشتن گشادي عينک پس از سفت کردن پيچ ها نشانه اينست که لولاي عينکتان دارد کش مي آيد.
اين حلقه ها را هم مي توانيد از ابزار فروشي تهيه کنيد. اين حلقه ها در مکان لولاها قرار داده ميشوند و آنهارا محکم ميکنند.


ویدیو مرتبط :
مرد دهن گشاد--بسیار گشاد