چگونه به شکلی زیبا لاک بزنیم -آکا


1394/11/17

سایت خانواده ،مشاور خانوادهآموزش آرایش،مدل آرایش صورت، آرایش چشم،مدل ابرو

چگونه به شکلی زیبا لاک بزنیم -آکا

آکاایران: چگونه به شکلی زیبا لاک بزنیم

لاک زدن بعد از مانیکور کردن ناخن هاست. این کار هم دارای اصولی است از جمله:

به گزارش آکاایران ۱٫ قبل از زدن لاک سطح ناخن هایتان را به وسیله پنبه کاملا تمیز کنید. چربی که بر روی ناخن های شما نشسته، اجازه نمی دهد لاک به خوبی بر روی آن جلوه کند.

۲٫ دوبار ناخن های خود را لاک بزنید، رنگ اول به عنوان رنگ پایه و رنگ دوم رنگ اصلی لاک را مشخص می کند. بین زدن رنگ اول با رنگ دوم باید حتما ۵ دقیقه فاصله باشد تا لاک به خوبی خشک شود.

۳٫ بعد از زدن رنگ دوم، به مدت ۱۵ دقیقه صبر کنید تا لاک کاملا خشک شود، اگر عجله دارید می توانید ناخن های خود را به وسیله سشوار خشک کنید.

۴٫ برای اینکه لاک شما جلا و براقی خاصی داشته باشد بعد از زدن لاک، از برق ناخن استفاده کنید. براق کننده ناخن را همیشه در یخچال نگهداری کنید؛ زیرا برق ناخنی که در یخچال نگهداری شده هرگز از ناخن جدا نمی شود. اگر دیدید براق کننده شما یخ زده، آن را چند دقیقه ای در یک لیوان آب نیمه گرم یا در زیر شیر آب ولرم قرار دهید تا مثل روز اول نرم و روان شود.

۵٫ اگر مصرف لاک یا استون یا برق ناخن در شما ناراحتی های ناخن ایجاد می کند، برای مدتی (معمولا ۳ ماه) استفاده از این موارد را کنار بگذارید.

۶٫ هیچگاه بعد از حمام کردن اقدام به لاک زدن نکنید. زیرا آب گرم حمام باعث متورم شدن ناخن می شود، و اگر شما بلافاصله بعد از حمام لاک بزنید، بعد از مدتی که ناخن هایتان سرد می گردند لاک از ناخنتان جدا می شود.

پورتال تروت رنگی – چگونه به شکلی زیبا لاک بزنیم؟آموزش آرایش،مدل آرایش صورت، آرایش چشم،مدل ابرو - ۱۰۰۱ راز آرایش و زیبایی، اعظم قاسمی، آراد کتاب

آموزش آرایش،مدل آرایش صورت، آرایش چشم،مدل ابرو -

برچسب ها :

اشتراک گذاری

گزارش تخلف


ویدیو مرتبط :
‫چگونه صحیح لاک بزنیم | روش درست لاک زدن| نکات پایه ای در هنگام لاک زدن به زبان فارسی‬‎