سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



«زنان به پیش» در نمایشگاه کتاب


«زنان به پیش» در نمایشگاه کتابایسنا/ چاپ جدید کتاب «زنان به پیش» نوشته شریل سندبرگ، مدیر ارشد «فیسبوک» با ترجمه حمیدرضا آریان‌پور به نمایشگاه کتاب رسید.
در معرفی این کتاب عنوان شده است: «زنان به پیش» در سال 2013 کتاب پرفروش مدیریتی جهان شد و حالا در ایران هم تجدید چاپ شده است. در سال های اخیر تعداد کتاب هایی که مسائل زنان را پوشش داده اند روز به روز افزایش یافته و این اتفاق نشانه افزایش علاقه جامعه به موضوعات این حوزه است. این کتاب شامل 11 بخش با عناوینی چون «شکاف در جاه طلبی برای مدیریت»، «موفقیت و قابلیت دوست داشته شدن»، «حقیقت را بجویید و بگویید»، «شریکتان را شریکی واقعی کنید» و «افسانه همه کار کردن» است و در آن شریل سندبرگ، ارشدترین مدیر «فیسبوک» پس از مارک زوکربرگ که در سال های گذشته همیشه در فهرست قدرتمندرین زنان جهان قرار داشته، به نقشی که زنان در عقب نگه داشتن خود و همجنسان خود دارند می پردازد.

البته در بخش هایی از کتاب نقش مردان در محیط کار و خانه نیز مورد بررسی دقیق قرار گرفته است. سندبرگ در این کتاب کلیشه های رایج را می شکند و با استفاده از تحقیقات دانشگاهی و بررسی های علمی و آماری، راهکارهایی را برای حرکت جوامع به سوی برابری حقیقی ارائه می دهد.

چاپ دوم «زنان به پیش» نوشته شریل سندبرگ با ترجمه حمیدرضا آریان پور، روزنامه نگار و مترجم در 247 صفحه، با تیراژ 1100 نسخه و قیمت 17 هزار تومان توسط انتشارات دنیای اقتصاد در بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران (در شهر آفتاب) عرضه شده است.



با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: ایسنا


ویدیو مرتبط :
نمایشگاه کتاب تهران « پربازدیدترین نمایشگاه دنیا» است ؟