سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



معاون کری: از عراق در نبرد با داعش حمایت می کنیم


معاون کری: از عراق در نبرد با داعش حمایت می کنیمایسنا/ معاون وزیر خارجه آمریکا تاکیدکرد که کشورش حمایت‌هایش از عراق در نبرد با داعش را ادامه خواهد داد.

به گزارش پایگاه خبری شفق نیوز عراق، توماس شانون، معاون وزیر خارجه آمریکا در جریان دیدار با ابراهیم جعفری، وزیر خارجه عراق با تاکید بر تمایل کشورش برای ادامه حمایت‌هایش از عراق در نبرد با گروه تروریستی داعش گفت: مردم و دولت عراق در نبرد با داعش و بازگرداندن آوارگان به مناطق آزاد شده دستاوردهای بزرگی داشته‌اند.
در این دیدار که استوارت جونز، سفیر آمریکا در عراق نیز حضور داشت، "سیر روابط بغداد- واشنگتن و راه‌های تقویت این روابط به نحوی که در راستای منافع مردم دو کشور باشد و همچنین آخرین تحولات روند سیاسی عراق و تلاش‌های صورت گرفته در نبرد با داعش" بررسی شد.
جعفری نیز در این دیدار تاکید کرد: عراق همچنان با چالش‌های بسیاری مواجه است که از جمله آنها بحران امنیتی است که به دلیل نبرد با داعش به وجود آمده است. همچنین با کاهش قیمت نفت همزمان با افزایش هزینه‌های نبرد، مشکلات اقتصادی بسیاری گریبان‌گیر عراق شده است.
وزیر خارجه عراق در ادامه تاکید کرد، ضروری است همه کشورهای جهان از عراق حمایت کرده و در این جنگ که به نیابت از کل جهان با تروریست‌ها انجام می‌شود، در کنار بغداد بایستند.
وی در ادامه افزایش حمایت‌ها و کمک‌ها به عراق را خواستار شد.



منبع: ایسنا


ویدیو مرتبط :
لحظه کشته شدن معاون صدام ; بازوی اصلی داعش در عراق