سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



معرفی GPS Essentials؛ کامل ترین ابزار موقعیت یابی در پلتفرم اندروید


معرفی GPS Essentials؛ کامل ترین ابزار موقعیت یابی در پلتفرم اندروید

امکانات اپلیکیشن هایی همچون Google Maps و Here Maps نوکیا، برای مسیریابی درون شهری یا مسافرت ها فوق العاده اند، اما برای موقعیت یابی دقیق و کارهای علمی نمی توان به آنها اتکا کرد.

اگر در مسیریابی متغیرهایی مثل ارتفاع و شتاب لحظه ای را می خواهید، قصد دارید در جنگل اردو بزنید یا برای پروژه معماریتان باید در ارتفاع و طول و عرض جغرافیایی مشخصی حاضر باشید، GPS Essentials کامل ترین و قابل اطمینان ترین ابزار برای کمک به کار شماست.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

GPS Essentials در موقعیت یابی می تواند مقادیری همچون: دقت، سرعت، ارتفاع، میزان دوری از محور اصلی، فاصله، ساعت جهانی، طول و عرض جغرافیایی، بیشترین و کمترین سرعت، شتاب فعلی، وضعیت ماه و زمان دقیق طلوع و غروب خورشید را برایتان به نمایش درآورد؛ بنابراین با یک اپلیکیشن جی پی اس معمولی طرف نیستید.

GPS Essentials 2

GPS Essentials به غیر از طول و عرض جغرافیایی مرسوم، از داده هایی با فرمت UTM، MGRS و OSGB هم پشتیبانی می کند و می تواند نقشه های توپوگرافی زمین را نیز برایتان به نمایش بگذارد. بنابراین برای مهندسین عمران و راه سازی، محیط بان ها و دانشجویان ابزاری بسیار ایده آل و کاربردی محسوب می شود.

درست مثل گوگل مپز، با GPS Essentials هم می توانید به مسیریابی درون شهری بپردازید، از قطب نمای دقیقش استفاده کنید و روی نقشه علامت بگذارید. کلیه علامت های روی نقشه را هم می توانید بعدا با فرمت KML به گوگل مپز یا گوگل ارث منتقل کرده تا بتوانید بهتر بررسی شان کنید.

در GPS Essentials می توانید ماهواره های مورد استفاده در اپلیکیشن را روی نقشه ردیابی کنید. یکی دیگر از قابلیت های جالب این اپ هم امکان تبدیل آدرس های پستی ایمیل به مقصد مسیریابی است، بنابراین بدون احتیاج به وارد کردن داده می توانید با یک اشاره به سوی نقطه مورد نظرتان مسیریابی کنید.

این ابزار جی پی اس حرفه ای تنها برای پلتفرم اندروید منتشر شده و استفاده از آن کاملا رایگان است.

GPS Essentials GPS Essentials قیمت : رایگان سازنده : mictale.com سیستم عامل : اندروید حجم : 13.6 مگابایت

برچسب‌ها:GPSGPS Essentialsاپلیکیشن های مسیریابیدانلود GPS Essentialsدانلود اپلیکیشن اندرویدمعرفی اپلیکیشن اندروید

اشتراک‌گذاری:


ویدیو مرتبط :
معرفی برنامه موقعیت یابی سایجیک – Sygic GPS Navigation