سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



کشاورزان سوخت مورد نیاز زمستان را ذخیره کنند


اسماعیل کریمی اصل، روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به کاهش شدید 10 تا 15 درجه ای دمای هوا و بارش برف و باران و احتمال یخ زدگی، کشاورزان باید برای تامین سوخت وسایل گرمایشی مرغداری ها و گلخانه ها و محافظت از نهال های میوه اقدام کنند.
وی اظهار کرد: تمامی بهره برداران و تولید کنندگان کشاورزی باید نسبت به ذخیره سازی سوخت جایگزین نوع دوم برای تجهیزات دوگانه سوز اقدام کرده و پیش بینی لازم برای تامین گرمای گلخانه ها، اماکن دامی و سایر تاسیسات کشاورزی را انجام دهند.
کریمی اصل، یادآور شد: برخی از درختان آستانه تحمل کمتری نسبت به سرمای زیر صفر دارند و کشاورزان باید با توجه به نظر کارشناسان مرتبط و اطلاعات خود در خصوص انواع درخت ها، از بروز سرمازدگی برای آن ها جلوگیری کنند.
وی، گفت: برای محافظت در برابر سرما و یخبندان، کشاورزان باید علف های هرز باغ ها را جمع آوری کنند زیرا رنگ تیره خاک گرمای بیشتری جذب می کند.
شهرستان هشترود با حدود 70 هزار نفر جمعیت در 120 کیلومتری جنوب شرقی تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
7486/8023/6183

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
ذخیره سازی گندم مورد نیاز شش ماه کشور