خدمات بانک صادرات به مددجویان کمیته امداد قابل تقدیر است


رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) در آیین افتتاح نمایشگاه طرح‌های اشتغال و خودکفایی مددجویان مورد حمایت کمیته امداد که از تسهیلات بانک صادرات ایران استفاده کرده بودند، گفت: بانک صادرات ایران در زمینه پرداخت تسهیلات به مددجویان این نهاد عملکرد بسیار مطلوبی داشته که این خدمات قابل تقدیر است.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، سیدپرویز فتاح رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) افزود: هدف و رویکرد اصلی ما در پرداخت تسهیلات به مددجویان خودکفا کردن آن‌ها و ایجاد اشتغال است.

وی افزود: در سال ٩٤ با تعامل مطلوبی که با بانک صادرات ایران برقرار شد بیش از یک هزار و ٦٠٠ میلیارد ریال تسهیلات به حدود ١٥ هزار خانواده پرداخت شد که با تسهیلات مزبور نسبت به راه‌اندازی کارگاه‌های خود اشتغالی کوچک اقدام کردند.

فتاح در ادامه تصریح کرد: وام قرض‌الحسنه پرداختی از سوی بانک‌ها در مسیری درست و خداپسندانه که مورد تاکید نظام نیز است مصرف می‌شود و نمایشگاه کنونی نمونه‌ای از هزاران طرحی است که در کشور در حال اجراست که جا دارد از بانک صادرات ایران تشکر کرد.

این نمایشگاه در محوطه بیرونی برج سپهر به مدت ٢ روز برگزار و طی آن مدد جویان کمیته امداد خمینی(ره) نسبت به معرفی توانمندی و قابلیت‌های خود اقدام کردند.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
نمایشگاه کتاب و دستاوردهای مددجویان کمیته امداد