سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره «روستاها و عشایر دوستدار کتاب»


خبرگزاری کتاب ایران/ روستائیان و عشایر کشور، فرصت دارند آثار خود را تا دهم آذر‌ماه به دبیرخانه دومین دوره جشنواره «روستاها و عشایر دوستدار کتاب» ارسال کنند.

 به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی دومین دوره جشنواره «روستاها و عشایر دوستدار کتاب» به دلیل درخواست مسئولان و تشکل‌های مردم‌نهاد در استان‌های مختلف و همچنین با توجه به اهمیت حضور و مشارکت گسترده روستاها و عشایر در نقاط مختلف و دورافتاده کشور در جشنواره «روستاها و عشایر دوستدار کتاب» مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره تا دهم آذر تمدید شد.

از آن‌جا که استقبال از جشنواره امسال به شکل چشمگیری افزایش یافته و از سوی دیگر، تهیه و تدوین برنامه‌های تفصیلی در حوزه کتاب و کتابخوانی در روستاها و عشایر کشور نیازمند زمان بیشتری است و دهیاران، شوراها، روستائیان و عشایر فرصت لازم برای پُر کردن فرم‌ها و ارسال آن ‌را نداشتند، زمان ارسال آثار که پیش از این بیستم آبان‌ماه تعیین شده بود تا دهم آذر‌ماه افزایش یافت.

متقاضیان شرکت در جشنواره «روستاها و عشایر دوستدار کتاب» باید مدارک لازم را تا پایان وقت اداری دهم آذرماه از طریق پُست به دبیرخانه‌های استانی مستقر در ادارات‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها و یا به‌صورت مستقیم به دبیرخانه مرکزی جشنواره «روستاها و عشایر دوستدار کتاب» به نشانی تهران، خیابان شهید مطهری، خیابان فجر (جم سابق)، شماره 7، ساختمان فجر، طبقه 6، کدپستی 1589743111 ارسال کنند.

شماره تماس‌ها و نمابر 88342979 – 88861324 و نیز پُست الکترونیک [email protected] آماده پاسخگویی به علاقه‌مندان است. فرم و دیگر مدارک مورد نیاز در سایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر شده است.

دومین دوره جشنواره «روستاها و عشایر دوستدار کتاب» توسط معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با مشارکت دستگاه‌ها و تشکل‌های مردم‌نهاد برگزار می‌شود.


ویدیو مرتبط :
تمدید ارسال آثار سوگواره عبرات