فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



دومین کنگره شهدای دانشجوی استان اصفهان 16 آذر برگزار می شود


به گزارش روز پنجشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه اصفهان، رییس کنگره شهدای دانشجوی استان اصفهان در جلسه هماهنگی این کنگره گفت: امید است امسال نیز بتوان کنگره شهدا را با همکاری مراکز آموزش عالی به بهترین نحو برگزار کرد.
هوشنگ طالبی با بیان اینکه کنگره شهدا بحث ارزش گذاری و توسعه فرهنگ شهداست افزود: وظیفه همه دانشگاهیان است که قدردان شهدا باشند و پیام شهدا را به نسل جدید منتقل کنند.
سرپرست دانشگاه اصفهان با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب در دیدار با روسای دانشگاه ها اظهار کرد: در این دیدار بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و داشتن روحیه انقلابی و تربیت دانشجوی مومن تاکید شد.
بر اساس این گزارش، جلسه هماهنگی کنگره شهدای دانشجو با حضور روسا و معاونان فرهنگی دانشگاه های استان در دانشگاه اصفهان برگزار شد.
همچنین همزمان با کنگره شهدای دانشجوی استان اصفهان، جشنواره ای با عنوان « شهیدانه » و با هدف ترویج سبک زندگی شهدای دانشجو برگزار می شود.
آثار دانشجویان کشور در قالب شعر و داستان، پوستر و کاریکاتور، نماهنگ و آوا در این جشنواره ارائه خواهد شد.
نخستین کنگره شهدای دانشجو استان اصفهان با هدف گرامیداشت یاد 733 شهید دانشجو در این استان بهمن پارسال برگزار شد.
اصفهان دومین استان دانشگاهی کشور با 176 مرکز آموزش عالی و 330 هزار دانشجوی در حال تحصیل است.
د/3011/ 6022

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
کنگره شهدای دانشجوی استان یزد(زنگ پرواز)