فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



رییس تلویزیون BBC رفتنی شد


«دنی کوهن»، رییس بخش تلویزیونی شبکه BBC اعلام کرد، پس از هشت سال کار در این کمپانی دیگر وقت تجربه چالش دیگری برای من است.

1444738254335_75445.jpgشهرخبر: «کوهن» که از سال 2007 از شبکه 4 تلویزیون انگلیس به شبکه BBC آمد، در سال 2010 به عنوان رییس شبکه یک BBC مشغول فعالیت شد و در دو سال اخیر ریاست کل بخش تلویزیونی این رسانه را بر عهده داشت.

وی پس از اعلام کناره‌گیری خود از ریاست شبکه تلویزیونی BBC گفت: در چند هفته اخیر پیشنهادات و فرصت‌های مهیجی برایم فراهم شده و می‌خواهم به صورت شفاف و آزاد این پیشنهادات را بررسی کنم.

«دنی کوهن» در طول سال‌های فعالیت خود در رأس شبکه تلویزیونی BBC با حاشیه‌ها و انتقادات فراوانی نیز مواجه بود که از آن جمله می‌توان به ماجرای اخراج «جرمی کلارکسون» مجری برنامه معروف «تخت گاز» و همچنین عذرخواهی از «سر تام جونز» پس از اخراج وی از میان داوران برنامه «Voice» اشاره کرد.

«کوهن» در انتهای ماه نوامبر صندلی ریاست شبکه تلویزیونی BBC را ترک می‌کند. 222


ویدیو مرتبط :
با هدست BBC تلویزیون تان را کنترل کنید