ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



طاهر عاشوری شمشیرباز ارومیه ای از راهیابی به المپیك باز ماند


به گزارش ایرنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون شمشیربازی، مسابقه های شمشیربازی زون آسیا به عنوان آخرین مرحله از رقابت‌های انتخابی المپیك در سطح قاره آسیا از 24 فروردین ماه با حضور شمشیربازانی از كشورهای آسیایی در كشور چین برگزار شد.
در این رقابت‌ها نمایندگان ایران در اسلحه سابر، اپه و فلوره مردان و زنان به مصاف حریفان آسیایی رفتند اما هیچ یك موفق به كسب سهمیه المپیك نشدند.
در اسلحه اپه مردان، طاهر عاشوری با غلبه بر حریفانی از نیوزیلند و اندونزی در مرحله مقدماتی موفق به صعود شد و در جدول 32 نفره حریفی از فیلیپین را شكست داد اما در جدول 16 نفره مقابل نماینده ویتنام باخت و از گردونه مسابقات كنار رفت.
طاهر عاشوری تنها ملی پوش ارومیه ای تیم ملی شمشیربازی ایران در اسلحه اپه مردان بود.
علیرضا ادهمی در اسلحه فلوره مردان، نجمه سازنچیان در اسلحه سابر، مطهره محسنی در اسلحه فلوره و مهسا پوررحمتی در اسلحه اپه دیگر شمشیربازان ایرانی بودند كه موفق به كسب سهمیه المپیك نشدند.
طاهر عاشوری پس از ناكامی در رقابت های زون آسیا بلافاصله در مسابقه های شمشیربازی قهرمانی آسیا در چین حضور دارد.
این ورزشكار به همراه محمد اسماعیلی، محمد كیهانی و علی جعفری تركیب تیم اپه ایران را تشكیل داده اند و از 26 تا 28 فروردین ماه جاری به مصاف حریفان آسیایی خواهند رفت.
7126/1905

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
ابراهیم باز هم جا ماند