سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



بیش از 200 هزار زائر کربلا در کرمانشاه اطعام شدند


مجتبی قبادی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: طی سه چهار روز اخیر که زائران کربلای معلا در حال بازگشت به کشور بودند، 200 هزار نفر از آن ها مورد پذیرایی و اطعام قرار گرفته و حدود 12 هزار نفر نیز اسکان یافتند.
وی با اشاره به بسیج همه امکانات برای استقبال و پذیرایی از زوار گفت: پیش بینی لازم حتی در اضطراری ترین شرایط برای اسکان یکصد هزار زائر نیز صورت گرفته و این توان را داریم تا این مقدار را همزمان در یک شب اسکان دهیم.
قبادی گفت: بازگشت زوار از کربلای معلا تا دو روز آینده نیز همچنان ادامه دارد که این امر موجب ایجاد ترافیک سنگین اما روان در ورودی شهرهای بین راهی بخصوص حمیل و ماهیدشت و همچنین پلیس راه ها می شود.
مدیرکل امور اجتماعی استانداری کرمانشاه همچنین از آماده کردن سه هزار و 500 دستگاه خودروی سبک و سنگین برای انتقال و جا به جایی مسافران خبر داد و گفت: دو هزار دستگاه مینی بوس، یک هزار و 200 دستگاه خودروی سواری و 300 دستگاه اتوبوس برای این کار آماده است و در صورت نیاز از سیستم حمل و نقل استان های همجوار کمک خواهیم گرفت.
وی گفت: خوشبختانه تاکنون مشکلی در تردد زائران کربلا در جاده های استان رخ نداده است و کار حمل و نقل و جا به جایی آن ها در حال انجام است.
7458/8066

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
زائر کربلا ...