مهرمادری انسان وحیوان نمی شناسد+تصاویر


به گزارش مشرق، همانطور كه می دانید خداوند این نعمت رادر وجود مادر ,قرار داد تا هم برای مادر رنج بزرگ كردن فرزند شیرین شود و هم فرزند بتواند كنارمادر با مهر و محبت وعشق رشد كند.

وقتی خوب به اطرافمان نگاه می كنیم می بینیم . مادرانی كه حواسشان به هدف اصلی زندگی و بندگی و مادری بوده ,شادو سرزنده اندحتی اگر فرزندانشان ازآنها دور باشندسلامت و امیدوارندچون حواسشان بوده و عشق مادرانه را به سمت درست و میزان درست صرف كردند.این ها خیلی عالی شهد شیرین عشقشان را به فرزندانشان چشانده اند . اما آنطرف تر مادری خسته و رنجور و تنها . هریك از خطوط چهره اش نشانه فداكاریها و جانثاریهاش را هویدا می كند .

یکی از وظایف مهم دینی و اخلاقی ما، احسان به پدر و مادر است. در قرآن کریم، چندین بار احسان به آنان، توصیه شده است. علامه طباطبایی رحمه الله در این باره نگاشته اند: «انیکی به پدر ومادر، پس از یکتاپرستی از واجب ترین واجبات است؛ همان گونه که آزردن پدر و مادر پس از شرک، از بزرگ ترین گناهان است». و در جای دیگری آورده اند: «در چند جای قرآن کریم، خداوند متعال، احسان به والدین را در کنار توحید و نفی شرک آورده است و پس از فرمان به توحید یا نهی از شرک، به احسان نسبت به پدر و مادر فرمان داده است». تأکید قرآن کریم بر احسان به پدر و مادر نشان از عظمت والای مقام آنان، در فرهنگ اسلامی دارد.

تصاویری از مهر مادری حیوانات درفضای مجازی دست به دست شده که برای شما کاربران عزیز به نمایش می گذاریم.


ویدیو مرتبط :
استرس واضطراب در انسان وحیوان