سیمئونه برنده جدال اول با گوآردیولا / بایرن بازنده سربلند


دیدار رفت دور نیمه نهایی لیگ قهرمانان بین اتلتیکو مادرید و بایرن مونیخ با برتری یک بر صفر راه راه پوشان مادریدی به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با برگزاری دیدار اتلتیکو مادرید و بایرن مونیخ در ویسنته کالدرون شهر مادرید به پایان رسید.

بازی دو تیم با میدانداری بایرن و بازی درگیرانه و فیزیکی اتلتیکو دنبال شد. نیمکت نشینی توماس مولر یکی از اتفاقات عجیب این بازی بود و سرمربی بایرن ترجیح داد کومان را در بازی داشته باشد و همچنین فرانک ریبری نیز از روی نیمکت ذخیره ها نظاره گر بازی تیمش بود.

در دقیقه 11 بازی سائول به زیبایی توانست دفاع بایرن را به هم بریزد و با عبور از ویدال و آلونسو دروازه نویر را باز کند و یکی از زیباترین گل های این فصل لیگ قهرمانان اروپا را به ثمر برساند. بعد از این گل بازی بیشتر در میانه های میدان جریان داشت. حتی گریزمان می توانست در اواسط نیمه نخست اختلاف را به دو گل برساند که نویر با پا توپ او را برگشت داد. در هر صورت نیمه نخست با همین تک گل به پایان رسید و کلاتنبرگ دقایقی که بایرن توپ و میدان را در اختیار گرفته بود با احتساب یک دقیقه وفت های تلف شده در سوت خود دمید.

در نیمه دوم بایرن سراپا حمله شد. کمتر از 10 دقیقه از زمان بازی گذشته بود که داوید آلابا با شوتی سنگین دیرک دروازه اتلتیکو را به لرزه درآورد. در ادامه ضربه سر مارتینس را اوبلاک به خوبی مهار کرد تا بایرن از رسیدن به گل ناکام بماند.

در نهایت گواردیولا تصمیم گرفت تا ریبری و مولر را به بازی بفرستد تا قدرت هجومی بایرن به حداکثر برسد ولی دفاع چند لایه اتلتیکو اجازه نداد تا بایرن به گل برسد. اتلتیکو در دقیقه 75 می توانست به گل دوم برسد ولی ضربه بیرون پای فرناندو تورس به دیرک دروازه بایرن برخورد کرد و توپ برگشتی را نیز نویر دفع کرد. در 10 دقیقه پایانی بازی بیشتر فیزیکی شد و همین باعث شد چند بازیکن از داور کارت زرد دریافت کنند.

هر چند بایرن باز هم در اواخر مسابقه خطرناک شد و یک موقعیت را مهدی بن عطیه از دست داد ولی در مجموع دفاع خوب بازیکنان اتلتیکو باعث شد تا این دیدار با برتری یک بر صفر اتلتیکو مادرید به پایان برسد.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
اخراج سیمئونه و جدال با داور