سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تقویت شبکه های اجتماعی داخلی تکلیف وزارت ارتباطات / تلگرام مهلت یافت


عبدالصمد خرم آبادی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا، اظهار داشت: کمیته تعیین مصادیق مجرمانه با حضور تمامی اعضا برگزار شد که دادستان کل کشور ریاست جلسه را برعهده داشت.
وی ادامه داد: همه اعضا از انتشار گسترده محتوای مجرمانه در داخل نرم افزار تلگرام ابراز نگرانی کرده و دغدغه های لازم را بیان کردند .
دبیر کمیته تعیین مصادیق مجرمانه تصریح کرد: بعد از اینکه اعضا گزارش های خود را اعلام کردند، به اتفاق آرا ، دو تصمیم از سوی اعضای جلسه گرفته شد.
خرم آبادی با اشاره به دو مصوبه کمیته گفت: ابتدا مصوب شد وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اقدامات لازم را برای تقویت و توسعه شبکه های اجتماعی داخلی به عمل آورد و در این کار اهتمام لازم را انجام دهد.
وی به دیگر مصوبه اشاره کرد و افزود: وزارت ارتباطات مکلف شد چنانچه تلگرام ظرف مدت کوتاهی اقدامات لازم را برای پایبندی خویش نسبت به قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران به عمل نیاورد و به قوانین ایران توجه نکند، نسبت به فیلتر آن اقدام کند.
این عضو کمیته تعیین مصادیق مجرمانه تاکید کرد: تقویت شبکه های اجتماعی داخلی مهمترین محور صحبت ها و تاکیدات اعضا بود.
سیام**7261 /1449

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
دستاوردهای وزارت ارتباطات در شركت ارتباطات زیرساخت