ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



تشویق دادکان پرسپولیسی و یک دقیقه سکوت برای بازیکن فقید تیم ملی


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، دیدار تیم‌های دانشگاه آزاد و ثامن مشهد در هفته پانزدهم لیگ برتر بسکتبال از ساعت 15 در سالن دانشگاه آزاد آغاز شد که نیمه نخست با حساب 34 بر 21 به سود دانشگاه آزاد به پایان رسید.

* ارسلان کاظمی که به تازگی با ثامن قرارداد بسته است به دلیل اینکه کارت بازی‌اش صادر نشده بود نتوانست به میدان برود. این بازیکن امروز قرارداد خود را با باشگاه ثامن نهایی کرد.

* محمد دادکان مسئول باشگاه دانشگاه آزاد در سالن حضور دارد و مسابقه را از نزدیک تماشا می‌کند. یکی از لیدرهای دانشگاه آزاد او را در تشویق‌های خود حاجی پرسپولیسی‌ خطاب کرد و از او خواست که در انتخابات فدراسیون شرکت کند.

* پیش از آغاز مسابقه برای گرامیداشت یاد و نام آیدین نیک‌خواه بهرامی بازیکن فقید تیم ملی بسکتبال که امروز هشتمین سال درگذشت او بود یک دقیقه سکوت از سوی مسئولان برگزاری مسابقه اعلام شد. همچنین بنرهایی در کنار زمین با تصاویر او نصب شده است. در سایر مسابقات نیز یک دقیقه سکوت انجام خواهد شد.

انتهای پیام/ر

http://fna.ir/872U8Y


ویدیو مرتبط :
تشویق هواداران در جلوی هتل تیم ملی والیبال