ماشین شناس/ «C43» ، عضو جدید خانواده‌ی کلاس C بنز


ماشین شناس/ «C43» ، عضو جدید خانواده‌ی کلاس C بنزآخرین خبر/ مرسدس بنز، یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های خودروسازی جهان، به‌تازگی از تمامی مدل‌های سال ۲۰۱۷ خودش در کلاس‌های مختلف رونمایی کرده است.
در کنار تمامی مدل‌های معرفی‌شده، مرسدس بنز C43 AMG کوپه، یک محصول خاص با فن‌آوری‌های ویژه است که جدید‌ترین عضو خانواده‌ی کلاس C به‌حساب می‌آید.
«توبیاس مورس» (Tobias Moers)، یکی از مدیران مرسدس بنز در صحبت‌هایی به این موضوع اشاره کرده که گسترش خانواده‌ی کلاس C، یکی از اهداف اصلی بنز به‌حساب می‌آید که این امر با عرضه‌ی C43 محقق خواهد شد. وی در ادامه افزود که معرفی C43 نه‌تنها خانواده کلاس C را گسترش می‌دهد؛ بلکه جرقه‌ای برای معرفی دیگر مدل‌های سری C43 به‌حساب می‌آید.

مرسدس بنز C43 AMG کوپه، یک محصول خاص با فن‌آوری‌های ویژه است که جدید‌ترین عضو خانواده‌ی کلاس C به‌حساب می‌آید.
مرسدس بنز C43 کوپه، از یک موتور ۳ لیتری شش سیلندر V شکل (نحوه‌ی قرارگیری سیلندر‌ها در کنار هم به شکل حرف V انگلیسی) به همراه دو توربوشارژ بهره می‌برد؛ به‌طوری‌که توان خروجی این موتور به ۳۶۲ اسب بخار و گشتاور ۵۲۰ نیوتون متر می‌رسد. C43 کوپه تنها در ۴٫۶ ثانیه، می‌تواند سرعت خود را از ۰ به ۹۶ کیلومتر بر ساعت برساند. همچنین حداکثر سرعت این خودرو به ۲۴۹ کیلومتر بر ساعت محدودشده است. در نظر داشته باشید که C43، از یک جعبه‌دنده‌ی خودکار نه سرعته‌ به همراه فن‌آوری چهارچرخ متحرک (all-wheel drive) هم بهره می‌برد. لازم به ذکر است که این خودرو به ۵ حالت رانندگی مختلف مجهز است که این امر به کمک کیت AMG و رینگ‌های ۱۸ اینچی آلومینیومی (۱۹ اینچی به‌صورت سفارشی)، یک تجربه‌ی رانندگی متفاوت و لذت‌بخش به همراه قدرت بالا و شتاب خیره‌کننده را به کاربران می‌دهد.

بر اساس اطلاعات منتشرشده، تمامی مدل‌های C43 AMG کوپه، تا پاییز سال ۲۰۱۶ میلادی، راهی بازار‌های جهانی از جمله ایالات‌متحده خواهند شد. در حال حاضر اطلاعات دقیقی درباره‌ی قیمت این مدل در دسترس نیست.


منبع: آخرین خبر


ویدیو مرتبط :
دیترویت:رونمایی از مرسدس بنز کلاس C