سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



نقشه های اپ Sygic حالا تقریبا کل کره زمین را پوشش می دهند


نقشه های اپ Sygic حالا تقریبا کل کره زمین را پوشش می دهنددیجیاتو/ اپلیکیشن مسیریابی مبتنی بر جی پی اس Sygic که به خاطر کاربرد آفلاین اش محبوبیت فراوانی دارد، به تازگی اعلام کرده که 88 نقشه جدید به آرشیو نقشه هایش اضافه کرده است. با این کار می توان گفت که نقشه های Sygic حالا تقریبا کل کره زمین (به غیر از محدوده ای بسیار کوچک) را پوشش می دهند.

یکی از مقامات این کمپانی مقیم در کشور اسلواکی اعلام کرده که تنها نقاط زیر هنوز در Sygic پوشش داده نشده اند: جزایر آلاند واقع در فنلاند، قطب جنوب، جزایر هیرد و مک دونالد در نزدیکی قاره استرالیا، جزایر جورجیای جنوبی و ساندویچ جنوبی و جزایر Jan Mayen و Svalbard در نزدیکی های کشور نروژ.

در دفاع از این حرکت Sygic باید گفت که توسعه دهندگان این اپ، آنقدر برای نقشه برداری کشورهایی همچون چین و ژاپن مشغول بوده اند که بتوانند از نقشه برداری چند جزیره خالی از سکنه چشم پوشی کنند. با این حال هنوز برای بسیاری این سوال وجود دارد که چرا با وجود اپلیکیشن های رایگانی چون گوگل مپس، کاربران Sygic برای دسترسی به نقشه کشورهایی چون استرالیا یا ایران باید به ترتیب 25 و 45 دلار هزینه متقبل شوند؟

یکی از مقامات Sygic بزرگترین مزیت اپلیکیشن ساخته کمپانی اش را دانلود نقشه های بزرگ تر در عین اشغال کمتر حافظه گجت دانسته و سوال بالا را این گونه توجیح کرده است.

وی در ادامه صحبت هایش گوگل مپس را با مثال ساده ای به چالش کشیده. اگر بخواهید همین حالا نقشه ایالت کالیفرنیا (به وسعتی در حدود 7500 مایل مربع) را در اپلیکیشن نقشه گوگل دانلود کنید، این نقشه بیش از 1.5 گیگابایت فضا از حافظه گجت تان اشغال می کند و این در حالیست که همین نقشه را می توان در اپ Sygic با حجم 330 مگابایت، با جزئیاتی کامل و به طور «کاملا آفلاین» در اختیار داشت.

Sygic در حال حاضر حدود 125 میلیون کاربر دارد که 20 میلیون نفر آنها ساکن ایالات متحده آمریکا هستند. نقشه های پولی این اپ شاید کارش را برای رقابت با سرویس های مشابه رایگان سخت کرده باشند، اما شکی نیست که Sygic برای افرادی که نیازمند یک جی پی اس آفلاین و قابل اعتماد هستند گزینه بسیار خوب و ایده آلی محسوب می گردد.

با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: دیجیاتو


ویدیو مرتبط :
طراحی نقشه زمین روی کره با cnc