فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



برگزاری بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی كتاب تهران در ساری


به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران ، عباس زارع زمان این رویداد فرهنگی را از 15 اردیبهشت به مدت 11روز اعلام كرد و افزود:در راستای سیاست های ترویج كتاب و كتابخوانی و حمایت از نشر كشور، هر ساله در ایام برپایی نمایشگاه بین المللی كتاب تهران كارت ویژه خرید یارانه ای كتاب در اختیار دانشجویان قرار می گیرد.
وی در باره نحوه توزیع و دریافت بن كارت الكترونیكی كتاب گفت: بن كارت دانشجویی صرفا ویژه دانشجویان دانشگاه ها و مراكز آموزش عالی و طلاب علوم دینی است.
زارع زمان ثبت نام برای دریافت بن الكترونیكی را از ٢٩ فروردین تا قبل از برگزاری نمایشگاه و از طریق سامانه ثبت نام بن كارت دانشجویی به آدرس bon.tibf.ir اعلام و خاطر نشان كرد: هر دانشجو مجاز به دریافت یك كارت الكترونیكی یارانه‌ ای كتاب است.
او زمان توزیع بن كارت را نیز از 13 لغایت 26 اردیبهشت ماه اعلام كرد و گفت: متقاضیان پس از ثبت نام و تأیید هویت و پرداخت سهم دانشجو (به صورت اینترنتی) برای دریافت بن كارت می‌ بایست شخصا و صرفا به شعبه‌ای كه در زمان ثبت نام انتخاب كرده‌ اند مراجعه كرده و از مراجعه به شعب دیگر خودداری كنند.
معاون فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران اعتبار موجود در كارت‌ها یك میلیون ریال برشمرد و یاد آور شد: 400 هزار ریال از این مبلغ به عنوان یارانه كتاب توسط معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و معادل آن نیز توسط شخص دریافت كننده كارت به صورت اینترنتی پرداخت می‌شود.
وی ادامه داد: چنانچه نام واحد دانشگاهی در فهرست موجود نباشد متقاضی عنوان دقیق را به آدرس [email protected] ایمیل كند.
زارع زمان ثبت نام دانش آموزان را نیز از تاریخ یكم الی پنجم اردیبهشت ماه و مبلغ بن كارت را 500 هزار ریال با تخفیف ٥٠ درصد اعلام كرد.
وی خاطر نشان كرد: میزان بن كارت اعضاء محترم هیات علمی ، استادان دانشگاه هانیز جهت خرید كتب خارجی تا سقف چهار میلیون ریال است.
او با اشاره به اینكه مدارك لازم هنگام دریافت كارت عبارتند از كارت دانشجویی یا طلبگی معتبر، كارت ملی و شماره رهگیری ثبت‌نام در سامانه است، تاكید كرد: مدارك دیگر مانند شناسنامه یا گواهینامه مورد قبول نیست.
زارع در باره نحوه ثبت نام متقاضیان گفت: متقاضی باید ابتدا در سایت عضو شود سپس وارد حساب كاربری شده و فرایند خرید بن كارت كتاب را تكمیل كند.
وی ادامه داد: چنانچه متقاضی اطلاعات را اشتباه وارد كند، می تواند وارد پروفایل خود شده و اطلاعات خود را ویرایش كند.
زارع با اشاره به اینكه تمامی دستگاههای فرهنگی متقاضی دریافت بن كارت كتاب می توانند با ارائه درخواست و معرفی نماینده به اداره كل استان از تخفیف پنج تا 15درصد یارانه كتاب بهره مند شوند گفت: تمامی نویسندگان با ارائه كارت اهل قلم در نمایشگاه ازتسهیلات بن كارت خرید كتاب به مبلغ دومیلیون 500هزار ریال بهرمند خواهند شد .
معاون فرهنگی هنری ارشاد مازندران حداقل تخفیف از سوی ناشران در نمایشگاه را 10درصد اعلام كرد.
7330/1899

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
حضور در نهمین نمایشگاه بین المللی قرآن و عترت