فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



شکل دهی جشنواره نمایشنامه نویسی نفت در دستور کار است


به گزارش ایرنا، سیدپیروز موسوی روز یکشنبه در آیین جشن اردیبهشت تئاتر در بندر گناوه افزود: با راه‌اندازی و شکل‌دهی این جشنواره درصدد مهیاکردن بستر مناسبی برای تولید آثار فاخر در حوزه نمایشنامه‌نویسی در سطح کشور هستیم.
وی با بیان اینکه ظرفیت و قابلیت بسیار بالایی در حوزه تئاتر استان بوشهر وجود دارد که باید بخوبی مدیریت و معرفی شود، گفت: چند سالی است که توانسته‌ایم با راه‌اندازی جشنواره تئاتر دینی و تئاتر کودک با مرکزیت جزیره خارگ گامی مهم در این زمینه برداریم.
موسوی خاطرنشان کرد: برگزاری جشن اردیبهشت تئاتر و جشنواره تئاتر کارگاهی و اتود در گناوه نمونه ای از توانمندی های هنرمندان استان بوشهر است که حمایت و توجه به این فعالیت هنری ضرورت دارد.
وی فعالیت های مجموعه هنری ایلیا را که با ایجاد کانون ها و انجمن های خصوصی به دنبال خدمات فرهنگی به هم استانی های خود هستند را ستود و گفت: سعی می کنیم که از این نوع فعالیت ها حمایت کنیم.
دبیر برگزاری همایش جشن اردیبهشت تئاتر در گناوه نیز گفت: امروزه فضای فرهنگی و هنری نیاز به کسانی دارد که در عمل همراه با هنرمندان و جامعه فرهنگی استان بوشهر باشند.
محمد مظفری افزود: مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی به عنوان مدیری که در کنار فعالیت شبانه روزی در حوزه انرژی و وزارت نفت در حوزه های فرهنگی و هنری دغدغه های زیادی دارد.
هنرمند و پژوهشگر حوزه تئاتر گفت: خوشحالیم امروز از فردی تجلیل می کنیم که در عمل نشان داده که همراه و یاور هنرمندان تئاتر استان بوشهر است.
مظفری بیان کرد: راه اندازی جشنواره های مختلف تئاتری با موضوع کودک، دینی ، دفاع مقدس و نمایشنامه نویسی در جزیره خارک و عسلویه از جمله یادگارهای این مدیر فرهنگ دوست است.
در این آیین که به همت مجموعه فرهنگی و هنری ایلیا و با حضور هنرمندان تئاتر استان بوشهر برگزار شد، از مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران به خاطر حمایت از هنر تئاتر در استان به‌صورت ویژه تجلیل به عمل آمد.
همچنین بیش از 60 هنرمندان تئاتر استان بوشهر نیز در این آیین تقدیر شدند.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6164/1656

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
چهارمین جشنواره نمایشنامه نویسی و نمایشنامه خوانی استان