ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



قرارداد 5 ساله تارتار مانع بزرگ حضور مدیرروستا در راه‌آهن


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در حالی که علیرضا رحیمی مدیرعامل پیشین باشگاه راه‌آهن چند روز پیش از استعفایش از این سمت، با نظر مالک باشگاه با مهدی تارتار قرارداد 5 ساله امضا کرده‌ بود اما نتایج ضعیف این تیم و قرار گرفتن آن در رتبه چهاردهم جدول لیگ آن هم به لطف تفاضل گل بیشتر نسبت به سیاه‌جامگان باعث شده رضا صادق‌پور که در میانه راه‌ به جای علیرضا رحیمی مدیرعامل باشگاه راه‌آهن شد، در تعطیلات نیم فصل به دنبال تغییر سرمربی باشد. 

مدیرعامل باشگاه راه‌آهن که نسبت فامیلی با مالک باشگاه دارد زمانی هم که عضو هیئت مدیره باشگاه بود نظر چندان مثبتی نسبت به تارتار و عملکرد او نداشت. صادق‌پور که در حال حاضر دلیل موجهی برای تغییر سرمربی تیم دارد، یک گزینه اصلی را برای سرمربیگری در نظر دارد و آن هم علی اصغر مدیرروستا است. اگر چه برخی اسامی دیگر از جمله حسین فرکی، حمید درخشان، خداداد عزیزی و محمد مایلی‌کهن هم در جمع راه‌آهنی‌ها مطرح شده اما مذاکره‌ای با این نفرات صورت نگرفته و تنها در حد مطرح شدن بوده و تنها گزینه جدی مدیرروستا است.

 مشکل اصلی مسئولان راه‌آهن برای برکناری تارتار این است که او قرارداد 5 ساله دارد و به همین دلیل باید راهی برای برکناری او به صورت پیدا کنند. این راه می‌تواند جدایی توافقی با پرداخت مبلغی باشد.

گفته می‌شود مدیرعامل باشگاه راه‌آهن به بازیکنانی که تارتار در لیست خروج خود قرار داده، رضایت نامه نداده و خواسته کمی صبر کنند ضمن اینکه با برخی از بازیکنان و مربیانی که مدنظر تارتار هستند قراردادی نیز امضا نکرده است.

پیروز قربانی، مربی تیم راه‌آهن که یکی از اعضای کادرفنی مدنظر تارتار است با اینکه قراردادش آماده شده اما تا امروز امضا نشده و همین موضوع باعث شده  این مربی قید حضور در تمرینات را بزند.

به نظر می‌رسد تکلیف سرمربی راه‌آهن به زودی مشخص شود و باید دید آیا در این مدت صادق‌پور موفق می‌شود با تارتار برای فسخ قرارداد به توافق برسد یا خیر.

این البته تنها مشکل مسئولان راه‌آهن نیست و مشکلات مالی را نیز باید به این مجموعه اضافه کرد چون بازیکنان این تیم تا به امروز فقط 20 درصد از رقم‌ قراردادهایشان که آن هم مربوط به آعاز فصل است را دریافت کرده‌اند و از این موضوع به شدت ناراحتند.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
قرارداد 10 ساله عدم احداث راه آهن در دوران قاجار