ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



سرگذشت عجیب بازیکن مدنظر پرسپولیس


سرگذشت عجیب بازیکن مدنظر پرسپولیسآی اسپورت/ مهرداد طهماسبی تصور نمی‌کرد که روزی وارد مذاکره با پرسپولیس شود.
تا 27 سالگی مهرداد طهماسبی، هنوز کمتر کسی نام او را در فوتبال ایران شنیده بود. گلر مستعد مازندرانی، سال‌های زیادی را صرف بازی برای تیم‌های استان‌اش کرد و کمی دیر بالاخره به سطح اول فوتبال ایران فراخوانده شد. او در بیست و هفت سالگی برای کاوه تهران توپ می‌زند و سرانجام در همان روزها با پیشنهاد صبا روبرو شد و فرصت بازی در رقابت‌های لیگ برتر را به دست آورد. طهماسبی ر صبا یک گلر نیمکت نشین بود اما جدایی حامد لک، او را تبدیل به دروازه‌بان اول این تیم کرد. او حالا در 30 سالگی، در لیست خرید پرسپولیس، فولاد و چند باشگاه دیگر قرار دارد. حالا دیگر همه فوتبالی‌ها نام او را شنیده‌اند.
«لذت بازی در استادیوم وطنی قائمشهر، بیشتر از لذت بازی برای پرسپولیس و استقلال است!». در زمان به زبان آوردن این جمله، طهماسبی تصور نمی‌کرد در آینده‌ای نه چندان دور وارد مذاکره با پرسپولیس شود. او در لیگ دوازدهم، تنها 11 بار برای صبا بازی کرد و در نیم فصل اول، فرصت حضور در هیچ مسابقه ای را به دست نیاورد. طهماسبی در لیگ سیزدهم فقط 75 دقیقه را از دست داد و در لیگ چهاردهم تنها در سه مسابقه در ترکیب تیمش قرار نداشت. شرایط مالی بد صبا، او را مجاب کرد تا در تابستان به تراکتورسازی بپیوندد اما سرمربی پرتغالی این تیم، ترجیح می داد از اخباری جوان درون دروازه استفاده کند. طهماسبی با خاطره بارها نیمکت نشینی در لیگ برتر و یک اخراج در جام حذفی، به زودی از تیم سرخپوش تبریزی جدا خواهد شد.
یکی از بهترین نمایش‌های دوران فوتبالی طهماسبی، در مقابل پرسپولیس رقم خورده است. او یک سال قبل، یک تنه در مقابل پرسپولیسی‌ها ایستاد و با مهار تک تک توپ‌های مهاجمان این تیم، ستاره اول مسابقه لقب گرفت. حالا سرنوشت او را در مسیر پیوستن به پرسپولیس قرار داده است تا شاید قرمزها گلر مطمئن مدنظرشان را به دست بیاورند و طهماسبی، از نیمکت نشینی مطلق دور شود. حالا بازیکنی که ظرف 3 سال از چهره ناشاخته شاعل در دسته اول، به گلر مورعلاقه باشگاه‌های لیگ برتری در پنجره زمستانی نقل و انتقالات تبدیل شده و بعید نیست در سی سالگی، به جمع سرخپوشان تهرانی اضافه شود. آیا او تازه‌ترین مهره مازندرانی پرسپولیس خواهد بود؟

جذاب ترین خبرهای ورزشی را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

منبع: آی اسپورت


ویدیو مرتبط :
گل های کارلوس کاربونرو بازیکن مدنظر رم