سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



نتایج نظرسنجی‌ها: کلینتون در انتخابات ریاست‌جمهوری ترامپ را شکست می‌دهد


نتایج نظرسنجی‌ها: کلینتون در انتخابات ریاست‌جمهوری ترامپ را شکست می‌دهدتسنیم/ نظرسنجی نشان می‌دهد که در صورت رقابت هیلاری کلینتون و دونالد ترامپ در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا، نامزد حزب دموکرات برنده این رقابت خواهد بود .

نظرسنجی بلومبرگ نشان می‌دهد که کلینتون در این انتخابات فرضی 54 درصد آراء را کسب خواهد کرد در حالیکه دونالد ترامپ، میلیونر جنجالی نیویورکی،‌ تنها 36 درصد آراء مردم آمریکا را بدست خواهد آورد.

از سوی دیگر ظاهرا تنها 29 درصد از افرادی که در انتخابات عمومی شرکت می‌کنند نظر مساعدی نسبت به وی دارند در حالیکه 68 درصد دیدی منفی به او دارند.

میزان محبوبیت ترامپ به پایین‌ترین میزان خود تنزل یافته، در حالیکه نگرش منفی به این نامزد جمهوری‌خواه با 13 درصد افزایش از ماه نوامبر به رکورد جدیدی رسیده است.

میزان نگرش منفی به کلینتون نیز بیش از محبوبیت وی است. در حدود 44 درصد نظر مساعدی نسبت به وزیر خارجه سابق آمریکا دارند در حالیکه 53 درصد نگرشی منفی به وی دارند.

محبوبیت حزب جمهوری‌خواه نیز در این نظرسنجی که از سال 2009 به صورت مستمر انجام می‌گیرد به پایین‌ترین حد خود رسیده است.

تنها 33 درصد شرکت‌کنندگان در نظرسنجی نظر مساعدی نسبت به حزب جمهوری‌خواه دارند در حالیکه 60 درصد نگرشی منفی نسبت به این حزب احساس می‌کنند. 51 درصد رأی دهندگان احتمالی نظری مساعد و 43 درصد نظر منفی نسبت به حزب دموکرات دارند.


با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: تسنیم


ویدیو مرتبط :
حضور هیلاری کلینتون در انتخابات ریاست جمهوری امریکا