سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



سامسونگ تایید کرد: اندروید لالی‌پاپ و مارشمالو برای گلکسی تب‌پرو 8.4 عرضه نخواهد شد


سامسونگ تایید کرد: اندروید لالی‌پاپ و مارشمالو برای گلکسی تب‌پرو 8.4 عرضه نخواهد شد

در حالی‌که برخی از کاربران، منتظر انتشار عمومی نسخه جدید سیستم‌عامل اندروید برای دستگاه خود هستند، عده‌ای دیگر مجبورند به تحمل اندروید کیت‌کت برروی دستگاه خود رضایت دهند. برای مثال، تبلت گلکسی تب‌پرو 8.4 سامسونگ که در سال گذشته با سیستم‌عامل اندروید 4.4 عرضه شد، تاکنون هیچ به‌روزرسانی عمده‌ای را دریافت نکرده است و به‌نظر می‌رسد، هیچ‌گاه چنین نخواهد شد.

ترنجی/ در حالی‌که برخی از کاربران، منتظر انتشار عمومی نسخه جدید سیستم‌عامل اندروید برای دستگاه خود هستند، عده‌ای دیگر مجبورند به تحمل اندروید کیت‌کت برروی دستگاه خود رضایت دهند. برای مثال، تبلت گلکسی تب‌پرو 8.4 سامسونگ که در سال گذشته با سیستم‌عامل اندروید 4.4 عرضه شد، تاکنون هیچ به‌روزرسانی عمده‌ای را دریافت نکرده است و به‌نظر می‌رسد، هیچ‌گاه چنین نخواهد شد. برای جزئیات بیشتر، ما را دنبال کنید.

به‌تازگی، یکی از کاربران از شعبه رسمی لندن سامسونگ در توئیتر از زمان‌عرضه اندروید لالی‌پاپ و مارشمالو برای گلکسی تب‎‌پرو 8.4 پرسیده و سامسونگ در حساب رسمی خود، مدعی شده است:

ما واقعا تمایلی نداریم تا خبرهایی را به شما بدهیم که مایل به شنیدن آن‌ها نیستید؛ اما گلکسی تب‌پرو 8.4، اندروید لالی‌پاپ را دریافت نخواهد کرد.
بنابراین، این تبلت در آینده هیچ به‌روزرسانی عمده‌ای را دریافت نمی‌کند؛ با این توصیف، انتظار برای عرضه به‌روزرسانی اندروید مارشمالو برای این دستگاه بیهوده است. این خبر در حالی منتشر شده است که پیش‌تر، اعلام شد: «به‌روزرسانی اندروید لالی‌پاپ برای تبلت گلکسی تب اس 8.4 عرضه خواهد شد».

البته این امکان وجود دارد که به‌روزرسانی فوق تنها در انگلستان، برای تبلت گلکسی تب‌پرو 8.4 منتشر نشود و در سایر کشورهای دیگر، شاهد عرضه بسته به‌روزرسانی اندروید لالی‌پاپ برای این تبلت باشیم.


ویدیو مرتبط :
اندروید لالی پاپ برای گلکسی تب 4