نوید محمدزاده بازیگر «خدای کشتار» شد/ اجرا در اردیبهشت‌ماه


 نوید محمدزاده بازیگر «خدای کشتار» شد/ اجرا در اردیبهشت‌ماهمهر/ نمایش «خدای کشتار» نوشته یاسمینا رضا به کارگردانی علی سرابی از ۱۵ اردیبهشت‌ماه سال ۹۵ در تماشاخانه مسعودیه به صحنه خواهد رفت.
علی سرابی که پیش از این در مقام کارگردان نمایش «برنارد مرده است» را در تماشاخانه ایرانشهر به صحنه برده بود درباره جدیدترین فعالیت خود در زمینه کارگردانی تئاتر به خبرنگار مهر گفت: قرار است از ۱۵ اردیبهشت‌ماه سال ۹۵ نمایش «خدای کشتار» را با ترجمه مائده طهماسبی در تماشاخانه مسعودیه به صحنه ببریم و تا اواسط تیرماه سال آینده به اجرای این نمایش ادامه خواهیم داد.

وی درباره گروه بازیگری و عوامل تولید نمایش «خدای کشتار» افزود: در این نمایش نوید محمدزاده، ستاره پسیانی، مارال بنی‌آدم و خودم به عنوان بازیگر حضور داریم. طراحی صحنه نمایش نیز بر عهده آتوسا قلمفرسایی است و نورالدین حیدری‌ماهر تهیه و تولید نمایش «خدای کشتار» را عهده‌دار است.

این بازیگر تئاتر ایران با اشاره به آغاز تمرین‌های نمایش «خدای کشتار» درباره ۲ تجربه اخیر خود در زمینه کارگردانی تئاتر و نحوه انتخاب نمایشنامه برای اجرا، اظهار کرد: اساسا در تئاتر و سینما ۲ نوع فیلمنامه و نمایشنامه مورد علاقه من است. نوع اول متون تعلیق‌دار و جنایی و نوع دیگر متون طنز و کمدی هستند. «خدای کشتار» متنی است که من دوست داشتم آن را در مقام کارگردان به صحنه ببرم.

سرابی یادآور شد: رویکرد و نگاه من در اجرای «خدای کشتار» متفاوت از اجراهایی است که پیش از این از نمایشنامه «خدای کشتار» وجود داشته‌اند.

وی درباره انتخاب تماشاخانه مسعودیه برای اجرای نمایش «خدای کشتار» توضیح داد: تماشاخانه مسعودیه را دوست دارم زیرا دارای انرژی خوبی است و به دلیل اینکه اجرا در این سالن به صورت سه‌سویه است، با مخاطب ارتباط بهتری می‌توان برقرار کرد.

بازیگر نمایش‌های متعددی چون «خشکسالی و دروغ»، «تهران پرندک»، «در انتظار گودو» درباره دلیل کارگردانی و بازی همزمان در نمایش «خدای کشتار»، گفت: بیشترین علاقه من به کارگردانی نمایش «خدای کشتار» است ولی از آن‌جایی که دوست ندارم گروه بازیگری را پر تعداد کنم، تصمیم گرفتم به عنوان یکی از بازیگران نمایش نیز حضور داشته باشم.


منبع: مهر


ویدیو مرتبط :
‫صحبت های نوید محمدزاده هنگام دریافت جایزه بهترین بازیگر مکمل مرد‬‎