سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



اینترنت مدارس روسیه فیلتر می‌شود


باشگاه خبرنگاران/ وزیر آموزش و پرورش روسیه از فیلتر شدن اینترنت در مدارس این کشور خبر داد.

به گزارش "میرر"، "نیکی مورگان،" وزیر آموزش و پرورش روسیه اعلام کرد به مدرسه‌ها دستور می‌دهیم به منظور جلوگیری از افراطی شدن دانش‌آموزان، شبکه‌های اینترنت را فیلتر کنند. این تصمیم درپی تلاش‌های گروه تروریستی داعش برای فریب دادن کودکان به منظور پیوستن به این گروه اتخاذ شد.

مورگان اعلام کرد در برخی موارد کودکان از طریق رایانه‌های مدارس به اطلاعاتی درخصوص این گروه تروریستی دست یافته‌اند. وی گفت: " به عنوان یک مادر، دیده‌ام اینترنت چه نقش عمده‌ای در تحصیلات بچه‌ها ایفا می‌کند؛ اما باید به فکر یک فضای مجازی امن برای آنها در خانه و مدرسه باشیم."

با انتشار گزارش‌هایی مبنی بر سفر چندین دانش‌آموز دختر به استانبول به قصد رسیدن به سوریه و پیوستن به داعش و موارد این‌چنینی که اخیراً اتفاق می‌افتد، نگرانی‌ها برای جلوگیری از افراطی شدن کودکان افزایش یافته است.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
اینترنت بدون فیلتر