سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



حکم یک شهردار در خوزستان لغو شد


حکم یک شهردار در خوزستان لغو شدایرنا/ رئیس هیات رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان استانداری، فرمانداری ها و شهرداری های خوزستان از لغو حکم شهردار حمیدیه در این هیات خبر داد.

سیدلطف الله هاشمی سه شنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار کرد: هیات رسیدگی به تخلفات در 25 فروردین امسال رای به تنزل مقام شهردار حمیدیه داده است.
مدیرکل بازرسی و رسیدگی به شکایات استانداری خوزستان گفت: این پرونده مربوط به زمان شهرداری وی در حمیدیه بوده است که بعد از طرح این اتهامات و ارائه دفاعیات کتبی و حضوری از سوی متهم، هیات این رای را صادر کرده است.
بر اساس این گزارش، شهردار حمیدیه، دی 1394 به دلیل تخلف در واگذاری قرارداد به پیمانکاران و مناقصه های صوری چند روز بازداشت شده و به قید وثیقه آزاد بود.
وی پیش از این شهردار منطقه 8 اهواز بوده است.
حمیدیه در 25کیلومتری شمال غرب اهواز واقع شده است.

منبع: ایرنا


ویدیو مرتبط :
اهدای حکم اعتباری اولین شهردار فرخی