ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



ایران می‌تواند میزبان مرحله نهایی انتخابی المپیک شود


  X  

تاریخ خبر : شنبه 1394.08.16 - 10:15

ایران می‌تواند میزبان مرحله نهایی انتخابی المپیک شود

فارس/ کنگره فدراسیون جهانی هندبال در هتل رادیسون بلوو سوچی امروز با حضور روسای فدراسیون‌های هندبال دنیا افتتاح خواهد شد.
کنگره فدراسیون بین‌المللی هندبال در هتل "رادیسون بلوو" شهر سوچی روسیه امروز (شنبه) با حضور روسای فدراسیون‌های هندبال دنیا افتتاح خواهد شد و فردا یکشنبه نیز ادامه خواهد داشت. سیدابوالحسن مهدوی، رئیس فدراسیون هندبال ایران نیز در این کنگره حضور دارد.
تصمیم جدید هیأت رئیسه فدراسیون بین المللی هندبال تعیین میزبانان مرحله نهایی انتخابی المپیک 2016 بعد از قهرمانی اروپا است.
* ایران هم می‌تواند تقاضای میزبانی دهد
از مهمترین مصوبه‌های هیأت رئیسه فدراسیون بین‌المللی هندبال که روز گذشته و در آستانه کنگره جهانی IHF در شهر سوچی روسیه برگزار شد، لغو قانون اعطا اتوماتیک‌وار میزبانی مرحله نهایی رقابت‌های انتخابی المپیک بر اساس رنکینگ مسابقات جهانی قطر 2015 و تفویض اختیار انتخاب میزبانی به هیئت رئیسه IHF در پایان مسابقات قهرمانی اروپا، افریقا و آسیا در بهمن ماه است.
با این تصمیم در صورت صعود تیم ملی ایران این فرصت طلایی هم برای ایران فراهم خواهد شد تا برای میزبانی یکی از گروه‌های این رقابت‌ها ثبت نام کند.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
نیمه نهایی هندبال انتخابی المپیک: ایران ۳۵-۳۰ بحرین