جلالی: امیدواریم با گزارش آژانس پرونده ایران به حالت عادی برگردد


عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: با گزارش ارایه شده از سوی آژانس پرونده هسته‌ای ایران باید به حالت عادی برگردد تا برجام به شکل کامل اجرا شود.

کاظم جلالی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: گزارش آژانس تا حد زیادی واقع‌گرایانه نوشته شده و این نشان می‌دهد که مسیر ایران مسیر کاملا صحیحی بوده است و فشارهایی که در مورد قطعنامه‌ای ظالمانه و اجرای تحریم‌ها به ایران وارد کردند همه از اساس باطل بود و ایران به دنبال استفاده صلح‌آمیز از انرژی هسته‌ای بوده است.

وی افزود: امیدواریم نهادهای بین‌المللی مثل آژانس همیشه در مورد کشورها مسوولانه رفتار کنند زیرا در غیر این صورت رفتار غیرمسوولانه آنها تبعات زیادی را به دنبال خواهد داشت. این نهادها اساسا برای حفظ صلح و امنیت جهانی هستند و برایند کارشان نباید در عرصه بین‌المللی ایجاد بی‌ثباتی کند.

جلالی خاطرنشان کرد: امیدواریم از این پس با گزارش آژانس پرونده هسته‌ای ایران به حالت عادی برگردد، از شورای حکام خارج شود و شورای حکام تصمیم معقولی در این‌ رابطه اتخاذ کند تا بسترساز و زمینه‌ساز اجرای کامل برجام شود.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
وقتی که اندروید از حالت عادی به حالت خوناشام تبدیل میشو