سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



پیام مشترک امام جمعه، فرماندار وفرمانده سپاه گناوه بمناسبت هفته بسیج


به گزارش ایرنا، درپیام مشترک حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی، عبدالنبی یوسفی فرماندار وسرهنگ یاسین اکبا که روز پنجشنبه نسخه ای از آن در اختیار دفتر ایرنا قرار گرفت آمده است شورآفرینی برای جوانان، آفرینش امید برای دوستان وعلاقمندان به انقلاب اسلامی ورعب وبیم آفرینی برای دشمنان این انقلاب در سایه ولایت پذیری، از مشخصه های نیروی عظیم ومردمی بسیج مستضعفان است.
نیرویی که با ایمان عاشقانه وعمیق وتوام باعواطف چو دریایی پهناور خارج از دسیسه ها، مکرها، حیله ها وجو سازی های دشمنان خارجی و وابستگان داخلی آنها هرکجا که احساس خطر ونیاز شود چو سربازی فداکار ثابت کرده است در صراط حسین بن علی (ع) وصراط عاشورا قدم برمی دارد.
بسیج این شجره طیبه اکنون تکیه گاه قابل اطمینان انقلاب اسلامی است که این استواری به دلیل حضور هوشمندانه، بابصیرت، متقدرانه وباصلابت درعرصه های مختلف است و نشان از توان بالا وظرفیت های فراوان این نهاد مقدس دارد.
گذر از حماسه آفرینی هشت سال دفاع مقدس، بیداری اسلامی جنبش های مستضعفان درعالم، خلق حماسه های علمی فرهنگی، علمی، هسته ای، سازندگی، فضایی پژوهشی وغیره تنها گوشه ای از ظرفیت های این نهاد مقدس است که باحرکت عظیم خود و حفظ پرچم بصیرت و ولایت پذیری نشان داد که در غبار فتنه ها مسیر را اشتباه نخواهد کرد وصراط حق را برای خود برگذیده است ودراین صراط باقی می ماند.
امام جمعه، فرماندار وفرمانده سپاه گناوه دراین پیام مشترک یادآروشده اند : امسال درحالی به بزرگداشت هفته بسیج وذکر نام حماسه آفرینی های این حماسه آفرینان می پردازیم که مصادف است با ایام سوگواری سالار وسرور شهیدان ابا عبدالله الحسین (ع) و واقعه اربعین حسینی که بسیج با الگو پذیری از آن نقشی حیاتی وماندگار یافت وپرچم آنرا برای همیشه تاریخ برافراشته می دارد.
از همین رو است که که در رثای صراط پیر مراد کبیرمان حضرت امام خمینی (ره) وندای رهبر فرزانه حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای هر روز بر عظمت وشوکت مدرسه عشق این قدرت الهی بیافزاییم وبدانیم که براستی بسیج یکی از برکات پروردگار عالم بر اسلام وانقلاب بوده که حضرت علی (ع) مصداق کاملی برای آن است.
در پایان این آمده است: برماست درسالی که به نام دولت وملت، همدلی وهمزبانی نام گذاری شده است باتاسی از فرهنگ علوی وفاطمی والگو پذیری از حسین بن علی (ع) در صراط عاشورا همچو یک بسیجی فداکار در جهت رشد واعتلای انقلاب اسلامی گام های جدی وعملی برداریم. ک/1
3035/6043

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
جلسه نیرو ی ناحیه مقاومت بسیج سپاه درگز با امام جمعه