سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تماشا کنید/ ویدیوی تبلیغاتی جدید مایکروسافت ما را با ویندوز ۱۰ موبایل آشنا می کند


تماشا کنید/ ویدیوی تبلیغاتی جدید مایکروسافت ما را با ویندوز ۱۰ موبایل آشنا می کند

کم تر از یک ماه به انتشار نسخه نهایی ویندوز ۱۰ موبایل باقی مانده و به احتمال زیاد در هفته جاری ما شاهد عرضه نسخه RTM این سیستم عامل خواهیم بود. در این مدت باقی مانده مایکروسافت زمینه های لازم را فراهم می کند تا کاربران هر چه بیشتر با ویندوز ۱۰ موبایل آشنا شوند و تغییراتی که در این پلتفرم اعمال شده را پیش از دریافت نسخه نهایی مشاهده کنند.

وین فون/ کم تر از یک ماه به انتشار نسخه نهایی ویندوز ۱۰ موبایل باقی مانده و به احتمال زیاد در هفته جاری ما شاهد عرضه نسخه RTM این سیستم عامل خواهیم بود. در این مدت باقی مانده مایکروسافت زمینه های لازم را فراهم می کند تا کاربران هر چه بیشتر با ویندوز ۱۰ موبایل آشنا شوند و تغییراتی که در این پلتفرم اعمال شده را پیش از دریافت نسخه نهایی مشاهده کنند.

مایکروسافت در جدیدترین اقدام خود، یک ویدیوی تبلیغاتی جدید را بر روی صفحه اصلی وب سایت مربوط به گوشی های ویندوزی قرار داده است که برخی از ویژگی های ویندوز ۱۰ موبایل را نشان می دهد. در این ویدیوی تبلیغاتی بخشی از قابلیت های شخصی سازی ویندوز ۱۰ موبایل و همچنین قابلیت های مرورگر جدید اِج نشان داده می شوند و کاربرانی که تا به این لحظه نسخه های پیش نمایش فنی ویندوز ۱۰ موبایل را دریافت نکرده اند را با این پلتفرم آشنا می کند. همچنین مایکروسافت در این ویدیو ما را با کرتانای جدید آشنا می کند که ظاهری جدید دارد و باهوش تر از قبل شده است.

در این ویدیو قابلیت جدیدی که پیش تر اینسایدر ها آن را امتحان نکرده باشند نشان داده نمی شود. پس اگر شما اینسایدر هستید، تمامی بخش هایی که در ویدیو نشن داده می شوند را تجربه کرده اید. این ویدیو برای افرادی که تا به حال ویندوز ۱۰ موبایل را امتحان نکرده اند تازگی خواهد داشت. شایان ذکر است که با توجه به اخبار از پیش منتشر شده، نسخه نهایی ویندوز ۱۰ موبایل در ماه دسامبر عرضه خواهد شد. در زیر می توانید این ویدیوی تبلیغاتی را تماشا کنید:


ویدیو مرتبط :
ویندوز ۱۰ موبایل:مرورگر مایکروسافت Edge هم اکنون قادر ب