ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



چرا احسان علیخانی مثل دوستش فردوسی پور مجری ورزشی نشد؟


ورزش > مدیریت ورزش - علیخانی می گوید مجری ورزشی بودن یک رشته کاملا تخصصی است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛احسان علیخانی مجری برنامه ماه عسل هم شب گذشته یکی دیگر از مهمانان برنامه سینما گلخانه بود.این برنامه به مناسبت سالروز تاسیس شبکه سوم سیما روی آنتن رفته بود و با دعوت از مجریان شبکه سوم از آنها درباره تجربیات کاری،خاطرات سالها کار در شبکه سوم و ...سوال می کرد.

جالب اینجاست که حسینیان از علیخانی در این مورد سوال کرد که چرا یک مجری ورزشی نشده است.سوالی که جواب جالب علیخانی را به همراه داشت:«تا به حال به این موضوع فکر نکرده ام اما مجری برنامه ورزشی شدن کار سختی است.من شاهد فعالیت بچه های گروه ورزش هستم.یک کار تخصصی است.»

او این را گفت و ادامه داد:«البته دوازده سال قبل که به شبکه سوم آمدم شیطنت های ورزشی می کردم و گاهی اوقات هم اخبار ورزشی می خواندم.مهمان ها و آیتم های ورزشی هم در برنامه ام داشته ام اما همه اینها در فضای اجتماعی بوده است.البته با ورزش بیگانه نبوده ام اما از منظر اجتماعی به آن نگاه کرده ام.»

251 43


ویدیو مرتبط :
گفتگوی عادل فردوسی پور و احسان علیخانی