سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



رئیس دانشگاه بجنورد منصوب شد


نسخه چاپیارسال به دوستانhttp://fna.ir/BBXBSMکپی

آدرس مورد نظر کپی شد

با حکم فرهادی

رئیس دانشگاه بجنورد منصوب شد

وزیر علوم با صدور حکمی احمد محقر را به عنوان رئیس دانشگاه بجنورد منصوب کرد.

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه بجنورد منصوب شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، محمد ‌فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی احمد محقر را به عنوان رئیس دانشگاه بجنورد منصوب کرد.
در حکم فرهادی خطلب به محقر آمده است: نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی در امر آموزش عالی و بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، به موجب این حکم برای مدت چهار سال به عنوان رئیس دانشگاه بجنورد منصوب می‌‌شوید.
انتظار دارد که بر اساس اهداف، سیاست‌ها و برنامه‌های تقدیم شده به مجلس شورای اسلامی و بهره‌مندی از تجربیات مفید استادان، محققان و کارشناسان و جلب مشارکت دانشگاهیان و دانشجویان عزیز و همفکری با سایر مسئولان، گام‌های مؤثری در راستای اعتلای نظام آموزش عالی کشور و نقش‌‌آفرینی آن در اقتصاد دانش‌بنیان و تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی بردارید.
ضروری است در حفظ بیت‌المال و اعمال سیاست‌های مؤثر به منظور صرفه‌جویی در هزینه‌ها، پرهیز از تجمل‌گرایی، تقویت نظم و انضباط و قانونمندی و ارتقای علمی، فرهنگی و اجتماعی آن دانشگاه با اتکال به خدای تعالی بکوشید.
محقر پیش از این سمت سرپرستی دانشگاه بجنورد را عهده دار بوده است.

انتهای پیام/
 

http://fna.ir/BBXBSM

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد


ویدیو مرتبط :
آمادگی بجنورد برای استقال از رئیس جمهور