مذهبی


2 دقیقه پیش

پیشگویی امام صادق (ع) از فتنه های آخرالزمان و راه های مقابله باآن!

به گزارش «شیعه نیوز»، باور و پذیرش این واقعیت ها برای سخت است که قبول کنیم امروز ما در دنیایی زندگی می کنیم که آلودگی های روحی، دامان همه بشریت را فرا گرفته است، حفظ ایمان ...
2 دقیقه پیش

تصویر کعبه در 140 سال پیش

چقدر زیبا ، ساده و بی آلایش با این تصویر چقدر آدمی احساس آرامش میکنه چه برسه به اینکه اونجا حضور داشتی ، ولی امروزه روز . . . . . لعنت خدا بر آل سعود



انتشار تصاویر و اخبار کذب از سوی تروریست‌ها در خان طومان


یک کارشناس نظامی سوریه تاکید کرد که تروریست‌ها در خان طومان با انتشار تصاویر و اخبار کذب به ویژه درباره اسرا و شهدا، تلاش داشتند تا بر جنایت خود علیه غیر نظامیان در حلب سرپوش بگذارند.

به گزارش «شیعه نیوز»، یک فرمانده میدانی از اتاق عملیات نظامی در حلب واقع در شمال سوریه، در سوریه گفت که درگیری‌های شدید بین ارتش سوریه و همپمیانان آن با گروه‌های تروریستی در تمامی نقاط منطقه خان طومان ادامه دارد.

بر اساس این گزارش، گروه‌هایی تروریستی همچون جبهه النصره، احرار الشام، جند الاقصی، لواء الحق، الحزب الترکستانی، اجناد الشام و گروه‌هایی از چند روز پیش تحت حمایت ترکیه و عربستان آتش بس را نقض کردند؛ در حالی که ارتش سوریه و همپیمانان آن به آتش‌بس پایبندی کامل داشتند.

به گفته این منبع میدانی تروریست‌ها روی به ادعاهای گمراه کننده و فریب رسانه ای آورده‌اند و اخبار و تصاویری را پخش می‌کنند که به هیچ وجه صحت ندارد که این اخبار و تصاویر به ویژه در مورد تعداد اسرا و شهدا به کار گرفته شد.

این منبع میدانی تاکید کرد که منافع گروه‌های مسلحی که با هدایت عربستان و ترکیه با اجبار دور هم جمع شده‌اند، با هم در تضاد است و هرچند با مدیریت ترکیه و پول عربستان دور هم جمع شوند ولی باز به اختلافات گذشته خود باز خواهند گشت.

انتهای پیام/ 852


ویدیو مرتبط :
شهدای شب یلدا شهدای خان طومان / روایتی عاشقانه از فتح خان طومان سوریه