سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



بحث تعیین نرخ سود به شورای پول و اعتبار بازگشت/تصمیم گیری نهایی در جلسه آینده


محمدرضا پورابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس در خصوص جلسه امشب شورای پول و اعتبار که ساعتی پیش به پایان رسید، اظهار داشت: بحث اصلی جلسه امشب بازنگری در نرخ سود بانکی بود.

وی افزود: بحث‌ها و دیدگاه‌های مختلف اعضا در خصوص نرخ سود سپرده و تسهیلات مطرح شد اما با توجه به اهمیت موضوع قرار شد بررسی‌های بیشتر در جلسه آتی شورای پول و اعتبار انجام شود.

به گزارش فارس، بحث بازنگری در نرخ سود سپرده و تسهیلات بانکی در شرایطی در شورای پول و اعتبار مطرح شده است که چند روز پیش شورای هماهنگی بانک‌های دولتی و کانون بانک‌های خصوصی در بازنگری کاهش نرخ سود سپرده به 18 درصد به اجماع نرسیدند.

به نظر می‌رسد این عدم اجماع بانک‌ها برای کاهش نرخ سود موجب شد شورای پول و اعتبار بار دیگر بحث کاهش نرخ سود را در دستور کار خود قرار دهد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
جلسه شورای پول و اعتبار بدون بررسی کاهش نرخ سود بانکی