سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



شهادت دو مامور انتظامی در اثر تله انفجاری در نیکشهر


پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: در تله انفجاری کار گذاشته شده روز چهارشنبه از سوی اشرار مسلح در مسیر کهیری به چانف در شهرستان نیکشهر دو مامور انتظامی شهید و هفت نفر مجروح شدند.

سردار حسین رحیمی  اظهار داشت: بر اثر این انفجار که در مسیر خودروی پاسگاه انتظامی کهیری شهرستان نیکشهر رخ داد ، دو نفر از ماموران به نامهای غلامی و حاجی عرب به فیض شهادت نایل آمده و هفت نفر نیز مجروح شدند.

وی تاکید کرد: تلاش پلیس برای دستگیری عوامل این اقدام تروریستی با جدیت ادامه دارد.گفته می شود یک نفر دیگر از ماموران انتظامی به نام صادق میانکی نیز به شهادت رسیده است.کهیری در 25 کیلومتری دهستان چانف و در میان کوههای آهوران واقع شده است.

چانف در 100 کیلومتری نیکشهر و این شهر نیز در 510 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان قرار دارد.


ویدیو مرتبط :
شهادت مامور نیروی انتظامی بر اثر ترقه چهار شنبه سوری