سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



1500 دست لباس گرم و 60 میلیون ریال به کمپین گنبد منهای فقر اهدا شد


رضا سرایلو روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: لباس های جمع آوری شده 15 درصد نو، 75 درصد دست دوم قابل استفاده و 10 درصد مستعمل هستند.
وی با بیان ایکه کمک های نقدی مردم خیر صرف خرید لباس های نو می شود، گفت: لباس های دست دوم نیز پس از شست و شو با لباس های نو بسته بندی و بین دانش آموزان نیازمند در مدارس این شهرستان توزیع می شود.
سرایلو اضافه کرد: اعضای این کمپین با همکاری آموزش و پرورش تعداد 600 نفر از دانش آموز نیازمند را در 20 مدرسه حاشیه ای شهر گنبدکاووس ازجمله 'اسلام آباد، افغان آباد، گدم آباد، آخوند آباد، یوسف آباد، بدلجه، سیدآباد، تقی آباد، زابل آباد و چای بویی' شناسایی کرده و کار توزیع لباس ها در پنج مدرسه آغاز شده است.
وی با بیان اینکه فعالیت این کمپین همچنان ادامه دارد، از شهروندان گنبدی خواست درصورت تمایل از طریق حساب اینستاگرام و تلگرام کمپین به نشانی gonbad_menhaye_faghr و یا تماس با شماره 09033001108 به این حرکت مردمی به پیوندند.
جمعی از جوانان فعال فرهنگی و اجتماعی شهرستان گنبدکاووس چندی پیش با برپایی کمپینی با عنوان 'گنبد منهای فقر' در فضای مجازی از مردم و خیرین دعوت به جمع آوری لباس گرم برای کودکان و دانش آموزان نیازمند این شهر نمودند.
کمپین گنبد منهای فقر با شعار 'زمستان است ... تو با مهربانی ات گرما ببخش” فعالیت خود را آغاز کرد و برخی مسئولان این شهرستان از جمله معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه گنبدکاووس از غرفه های آنان در مقابل بوستان شهرداری بازدید کردند.
شهرستان گنبدکاووس با افزون بر 325 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.
/3039/1860

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
فقر.در مستند گنبد منهای فقر.....