سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



اجلاس بین‌المللی هوانوردی ایران ۲۰۱۶ آغاز به کار کرد


اجلاس بین‌المللی هوانوردی ایران ۲۰۱۶ آغاز به کار کردفارس/ اجلاس هوانوردی ایران ۲۰۱۶ صبح امروز با حضور دست‌اندرکاران صنعت حمل و نقل هوایی کشور و نمایندگان شرکت‌های هواپیمایی و کمپانی‌های سازنده دنیا آغاز به کار کرد.

طبق گفته مسئولان برگزار کننده این همایش، از اهداف صلی اجلاس فراهم آمدن امکان تماس نزدیک صاحبان صنایع هوانوردی جهان و ایران و سرمایه‌گذاران این حوزه در فرصتی کوتاه است.

این اجلاس با حضور دست‌اندرکاران حوزه هوایی به میزبانی کشور جمهوری اسلامی ایران از امروز در هتل آزادی تهران آغاز به کار کرد و تا بعد از ظهر روز آینده ادامه دارد.

شرکت‌های معتبر جهانی در حوزه طراحی و ساخت هواپیما، ساخت قطعات، شرکت‌های هواپیمایی، مدیریت ترافیک هوایی، آژانس‌های مسافرتی آنلاین، فعالان صنعت لیزینگ، بیمه، تجهیزات ناوبری، تجهیزات فرودگاهی، تعمیر و نگهداری، فناوری اطلاعات و گردشگری در این اجلاس حضور دارند.

مقرر بود معاون اول رئیس جمهور در این همایش حضور یابد که وی موفق به حضور در این همایش نشد.

در این همایش چندین شرکت تامین کننده مالی و اجاره دهنده هواپیما حضور دارند که برخی از آنها جزء 10 شرکت برتر اجاره هواپیما هستند.

به علت کمبود سرمایه در ایرلاین‌های داخلی، روش اجاره به شرط تملیک به دلیل نیاز کمتر به پرداختهای نقدی توجیه اقتصادی بیشتری نسبت به خرید قطعی هواپیما دارد.

نمایندگان 100 شرکت اعم از سازندگان هواپیما، تعمیرات و اورهال، لیزینگ، تامین کننده مالی و بیمه، مشاوره، مدیریت ایرلاین و فرودگاه، بخش‌های گردشگری فروش و توزیع جهانی و چند بانک بزرگ عمدتاً از اروپا، آمریکای شمالی و جنوبی و تعدادی از خاورمیانه در این همایش حضور دارند.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

منبع: فارس


ویدیو مرتبط :
آغاز به کار فروم بین المللی فناوری نانو ایران