ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



همدانی: استقلال و پرسپولیس شانس‌های اصلی قهرمانی هستند


ستار همدانی در مورد عملکرد تیم فوتبال استقلال در فصل جاری لیگ برتر به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: استقلال بازیکنان خوبی دارد و لیگ را خوب شروع کرد. در ادامه راه کمی مشکل به وجود آمد که دلایل مختلفی داشت. اینکه یک تیم در چند بازی نتیجه نگیرد طبیعی است، ولی استقلال با برنامه جلو می‌رود و الان هم صدرنشین است.

هافبک پیشین تیم فوتبال استقلال در ادامه خاطر نشان کرد: تیم استقلال نقاط ضعفی دارد که اگر پیش از این برطرف می‌شد مطمئناً نتایج بهتری می‌گرفت. با این حال استقلال همچنان یکی از مدعیان قهرمانی لیگ برتر است.

وی ادامه داد: هرچند استقلال در نیم‌فصل تقویت نشد، ولی با همین بازیکنان هم می‌تواند شانس قهرمانی داشته باشد. من معتقدم پرویز مظلومی باید بیشتر به جوان‌ها بها بدهد، چرا که فوتبال امروز متعلق به بازیکنان جوان است. شما می‌بینید که ذوب‌آهن، پرسپولیس، استقلال خوزستان و... به بازیکنان جوان بها می‌دهند و تا به امروز نتیجه‌اش را هم گرفته‌اند.

همدانی در پاسخ به این پرسش که امسال کدام تیم مدعی قهرمانی است، افزود: رقابت فشرده است و همه مدعیان تلاش می‌کنند. با این حال من معتقدم استقلال و پرسپولیس پتانسیل ویژه‌ای دارند و شانس‌های اصلی قهرمانی هستند. فکر می‌کنم یکی از این دو تیم قهرمان لیگ برتر می‌شود.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
بازی استقلال پرسپولیس و تشویق لیدر متعصب استقلال و همراهی هواداران تیفوسی استقلال ....