سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



انتقاد صدراعظم اتریش از آنکارا بدلیل عدم جلوگیری از ورود پناهجویان به اروپا


به گزارش ایرنا به نقل از رسانه های اتریش، ورنر فایمن در این دیدار تاکید کرد که ما نسبت به توافقی که با آنکارا در خصوص کمک های مالی از طرف اتحادیه اروپا به این کشور برای جلوگیری از ورود پناهجویان به اروپا به امضاء رسانده ایم کاملا پایبند هستیم .
احمد داوود اوغلو نخست وزیر ترکیه نیز در این دیدار گفت: پیش از این توافق ورود مهاجران به اروپا روزانه 20 هزار نفر بوده اما در حال حاضر با تدابیری که آنکارا انجام داد این رقم به نصف کاهش پیدا کرده است .
ورنر فایمان نیز در واکنش به اظهارات نخست وزیر ترکیه در خصوص کاهش پناهجویان گفت: در حال حاضر ما در فصل زمستان هستیم پس مهمترین دلیلی که ورود پناهجویان به اروپا کاهش پیدا کرده، اقدامات ترکیه نبوده است بلکه وجود سرما مانع از افزایش این روند شده است.
این جدال لفظی در حالی صورت گرفت که آنکارا اعلام کرده است برای جلوگیری از ورود پناهجویان، از اتحادیه اروپا درخواست کمک های بیشتر مالی تا سقف 5 میلیارد یورو را کرده رقمی که اعتراض بسیاری از کشورها به خصوص اتریش را به همراه داشته است.
در اجلاس کمک کنندگان به سوریه به میزبانی انگلیس، نمایندگان ارشد کشورهای آلمان، نروژ، کویت و سازمان ملل، سران و مقامات 60 کشور و دبیر کل سازمان ملل متحد حضور دارند.
اروپام**441** 3404

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
تظاهرات حامیان پناهجویان در مقابل پارلمان اروپا