بهترین و زیباترین سواحل آسیا در سال 2016


بهترین و زیباترین سواحل آسیا در سال 2016لست سکند/ شهر های ساحلی همواره مورد توجه تعداد کثیری از گردشگران در سرتاسر نقاط جهان هستند. این شهرهای ساحلی هر جا که توانسته اند از این مزیت خدادادی بهره ببرند، همواره به یک قطب توریستی تبدیل شده اند و گردشگران ورودی به آن منطقه، خود گواهی بر اهمیت ساحل و بهره گیری از این امکان طبیعت است که می تواند در اختیار توریسم قرار گیرد. وب سایت معتبر تریپ ادوایزر بهترین سواحل آسیا در سال 2016 را معرفی نموده است که در زیر نگاهی به آنها خواهیم داشت:

1. ساحل Ngapali Beach در میانمار

شاید برای شما جالب باشد تا بدانید که بهترین ساحل منتخب آسیا در سال 2016 در آسیا واقع شده است. ساحل Ngapali یک ساحل بی نظیر در امتداد درختان نخل می باشد و شهرتش نیز بیشتر به خاطر همین درختان نخل می باشد. شن های فوق العاده سفید این ساحل در کنار آب زلال و تمیز این ساحل در منتهی الیه خلیج بنگال، از این ساحل، یک بهشت بی نظیر برای گردشگران ساخته است.

2. ساحل Nacpan Beach در فیلیپین


سواحل دوقلوی El Nido همیشه حرفی برای گفتن در حیطه آرامش و منتخبین بهترین سواحل دارند. این سواحل که به دو قسمت Nacpan و Calitang تقسیم می شوند، جزء بهترین سواحل فیلیپین می باشند. این ساحل زیبا با دارا بودن خط ساحلی 4 کیلومتری با داشتن شن های نرم و سفید و آب نیلگون، همواره مورد توجه بسیاری از گردشگران قرار می گیرد. نقطه ی مثبتی که این ساحل دارد اینست که از منطقه ی مسکونی و زیبای El Nido فقط 15 دقیقه آنهم با دوچرخه فاصله دارد.


3. ساحل Kata Noi در پوکت تایلند

این ساحل زیبا به دلیل قرار گرفتن در دل طبیعت زیبای تایلند در منطقه Karon جزیره ی پوکت ، منتخب سوم در لیست سال 2016 تریپ ادوایزر قرار گرفته است. این نقطه از ساحل یکی از بهترین مکان ها برای اسنورکلینگ می باشد و همه چیز برای آن در این ساحل مهیاست. در فصل مانسون، این ساحل بهترین جا برای موج سواری بر روی آب تلقی می شود.

این ساحل زیبا در قسمت جنوب غربی جزیره ی پوکت واقع شده است. در این ساحل ریزورت های بسیاری وجود دارند که می توان از آنها استفاده نمود. همچنین این ساحل متشکل از دو ساحل بزرگ و کوچک می باشد که بوسیله یک دماغه کوچک از هم جدا شده اند. این ساحل بسیار پررونق می باشد و برای افرادی که برای تعطیلات سفر می کنند مکان بسیار آرام با آفتاب درخشان و ماسه های سفید با دریای آرام و تمیز می باشد. در قسمت شمالی این ساحل یک ساحل مرجانی وجود دارد که در آنجا می توان غواصی نمود. به غیر از افرادی که به دنبال مکان های شلوغ و پرجنب و جوش می گردند، این ساحل هیچ بازدیدکننده ای را پشیمان نمی کند.

منبع: لست سکند


ویدیو مرتبط :
کشف زیباترین موجود دریایی در سواحل بالی