سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



جسد سرنشین دوم خودروی گرفتار در سیلاب رودخانه ژالان سرپل ذهاب پیدا شد


جهانبخش حیدری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: جسد یکی از سرنشینان این خودرو که روز گذشته (چهارشنبه) به دلیل سیلاب و بارندگی به داخل رودخانه ژالان سقوط کرد پس از ساعت ها تلاش بی وقفه و فروکش کردن نسبی آب این رودخانه صبح امروز در داخل خودرو مشاهده شد.
وی اظهار کرد: جسد سرنشین دیگر این خودرو نیز پس از تلاش نیروهای امدادی با تجهیزلات کامل و همچنین غواص کرمانشاهی نیز پیدا شد که یکی از آنها اهل یکی از روستاهای سرپل ذهاب و سرنشین دیگر نیز اهل شهرستان مریوان استان کردستان است.
وی اظهارداشت: طغیان آب رودخانه ژالان و شدت سیلاب به حدی بود که امکان ورود نیروهای امدادی به داخل رودخانه ژالان به سختی انجام می شد ولی با فروکش کردن نسبی آب رودخانه خودرو از آب بیرون کشیده شد و اجساد پس از تشریفات قانونی تحویل خانواده هایشان می شود.
وی خاطرنشان کرد: مفقودان این حادثه از کارکنان قرارگاه خاتم الانبیا بودند که خودروی آنان با عبور از رودخانه ژالان گرفتار سیلاب شد.
از ابتدای سال زراعی جاری تاکنون (اول مهر تا 27 آبان) میانگین بارش های استان به 250 میلیمتر رسیده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 146 درصد رشد نشان می دهد.
بارندگی شدید و وقوع دو مرحله سیلاب آبانماه بیش از 83 میلیارد ریال به تاسیسات زیربنایی سرپل ذهاب خسارت زد.
سرپل ذهاب در غرب استان کرمانشاه بیش از85 هزار نفر جمعیت دارد.ک/3
7079/3012/8066

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
شهرستان سرپل ذهاب