جشنواره‌ «پالم اسپرینگز» میزبان دو فیلم ایرانی


جشنواره‌ «پالم اسپرینگز» میزبان دو فیلم ایرانی

ایسنا/ دو فیلم «مادر قلب اتمی» و «ناهید» به نمایندگی از سینمای ایران در جشنواره معتبر سینمایی «پالم اسپرینگز» در کشور آمریکا به روی پرده می‌روند.
بیست و‌هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم «پالم اسپرینگز» در کشور آمریکا، دو فیلم ««مادر قلب اتمی» ساخته علی احمدزاده و «ناهید» به کارگردانی آیدا پناهنده را در بخش «سینمای جهان اکنون» این رویداد سینمایی به نمایش خواهد گذاشت.
فیلم «مادر قلب اتمی» پیش از این در جشنوارهای سینمایی چون برلین، هنگ کنگ، بوینس آیرس، لس‌آنجلس، اودسا، زوریخ، نورنبرگ، جشنواره فیلم‌های آسیایی «سن دیگو» در آمریکا و... به نمایش در آمده است و ترانه علیدوستی، پگاه آهنگرانی، مهرداد صدیقیان و محمدرضا گلزار، چهار بازیگر اصلی آن هستند.
داستان فیلم «مادر قبل اتمی» که هنوز در ایران اکران نشده است در یک شب تا صبح اتفاق می‌افتد و تماما در خیابان‌های تهران جلوی دوربین رفته است.
همچنین فیلم «ناهید» ساخته آیدا پناهنده که امسال به نمایندگی از سینمای ایران جایزه آینده درخشان بخش نوعی نگاه جشنواره کن را از آن خود کرد، نیز دیگر فیلم حاضر در بخش «سینمای جهان اکنون» جشنواره فیلم «پالم اسپرینگز» است.
ساره بیات، پژمان بازغی و نوید محمد‌زاده بازیگران اصلی فیلم «ناهید» هستند که روایتگر داستان زنی به نام ناهید است که در تلاش است سر و سامانی به زندگی خود دهد. بیست‌وهفتمین جشنواره فیلم «پالم اسپرینگز» آمریکا از تاریخ ۱ تا ۱۱ ژانویه (11 تا 21 دی) برگزار خواهد شد.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
سرگی کنستانس در پالم اسپرینگز