ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



رئیس فدراسیون وزنه برداری از اردوی تیم ملی جوانان در ارومیه بازدید كرد


به گزارش خبرنگار ایرنا، اردوی آمادگی تیم ملی جوانان كشور با 12 ورزشكار به همراه فراز رامهرمزی، وحید ربیعی به عنوان مربیان تیم و محمد اسماعیل زاده ماساژور از 16 فروردین ماه جاری در ارومیه آغاز شده و شش وزنه بردار جوان و نوجوان استان نیز به جمع آنها اضافه شده اند.
محمد ارسلانی، سبحان راهبر، مبین مرندی، ابراهیم بهروان، احمد احمدنژاد و علی عبدالعلی زاده شش وزنه بردار دعوت شده استان آذربایجان غربی برای شركت در این اردو هستند.
بر اساس اعلام فدراسیون وزنه برداری، علاوه بر بازی های المپیك 2016 ریودوژانیروی برزیل، مسابقه های قهرمانی بزرگسالان آسیا از سوم اردیبهشت ماه در ازبكستان، قهرمانی جوانان جهان از سوم تا 12 تیر ماه سال جاری در تفلیس گرجستان، قهرمانی نوجوانان جهان از 28 مهر تا 15 آبان ماه سال جاری در پنانگ مالزی و قهرمانی جوانان و نوجوانان آسیا نیز از 18 تا 26 آبان ماه سال جاری به صورت همزمان در توكیو ژاپن برگزار می شود.
علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه برداری برای دیدار با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه، استاندار آذربایجان غربی و حضور در مجمع عمومی سالیانه هیات وزنه برداری استان و بازدید از روند برگزاری اردوی آمادگی تیم ملی جوانان به شهر ارومیه سفر كرده است.
7126/1905

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
بازدید مرادی وسجادی از اردوی تیم ملی وزنه برداری