فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



اردوهای جهادی قرآنی برگزار می‌شود+فراخوان


به گزارش خبرگزاری فارس، اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور با همکاری سازمان بسیج دانشجویی، به منظور پیشگیری و کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی و فرهنگی از طریق غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان، استفاده از نیرو و نشاط جوانان در عرصه‌های سازندگی، با هدف اعتلای فرهنگ قرآنی در آحاد آسیب‌پذیر جامعه و کمک به توسعه و تکمیل زیرساخت‌ها عمرانی و فرهنگی در روستاها و مناطق محروم سراسر کشور اقدام به برگزاری اردوهای جهادی کرده است.

بر اساس این گزارش، مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت سراسر کشور می‌توانند در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری و پیشبرد اهداف قرآنی، در معرفی و شناسایی مناطق محروم و سامان‌دهی شرایط فعالیت قرآنی در مناطقی که شرایط ذیل را دارا هستند، با اتحادیه همکاری کنند.

به عبارت دیگر مؤسسات باید تلاش کنند، روستاها و مناطق دارای شرایط و اولویت‌های ذیل را برای اعزام گروه‌های جهادی به آن منطقه، به اتحادیه معرفی کنند.

شرایط مناطق در اولویت اعزام

- روستاهای با جمعیت بالای 400 نفر و یا دهستان‌هایی که شامل چند روستا است

- اهالی منطقه با زبان فارسی آشنا باشند

- روستاهایی که مسجد، مرکز بهداشت و یا مؤسسه قرآنی ندارند و یا هرکدام از آن‌ها در حال تکمیل است

- ظرفیت کار اقتصادی داشته باشند

- به جهت نیاز به ترددهای مکرر با مرکز شهرستان فاصله بسیار زیادی نداشته باشد.

نحوه مشارکت موسسات

 موسساتی که در مناطق محروم دارای شعبه هستند و یا مؤسساتی که با روستا و یا شهرهای حائز شرایط فوق‌الذکر، آشنایی دارند، می‌توانند با تکمیل فرم ثبت‌نام اردوهای جهادی اتحادیه و بسیج دانشجویی را در اجرای این طرح یاری کنند.

لازم به ذکر است، بعد از اخذ نتایج فراخوان توسط اتحادیه، این مناطق به سازمان بسیج دانشجویی معرفی و این سازمان نیروهای جهادی خود را برحسب اولویت به مناطق محروم معرفی شده، اعزام می‌کند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر به اینجا مراجعه کنند.

انتهای پیام/

http://fna.ir/1RMTFZ


ویدیو مرتبط :
اردوهای جهادی