مذهبی


2 دقیقه پیش

پیشگویی امام صادق (ع) از فتنه های آخرالزمان و راه های مقابله باآن!

به گزارش «شیعه نیوز»، باور و پذیرش این واقعیت ها برای سخت است که قبول کنیم امروز ما در دنیایی زندگی می کنیم که آلودگی های روحی، دامان همه بشریت را فرا گرفته است، حفظ ایمان ...
2 دقیقه پیش

تصویر کعبه در 140 سال پیش

چقدر زیبا ، ساده و بی آلایش با این تصویر چقدر آدمی احساس آرامش میکنه چه برسه به اینکه اونجا حضور داشتی ، ولی امروزه روز . . . . . لعنت خدا بر آل سعود



ویژه برنامه شهادت مظلومانه امام حسن عسکری(ع) در حرم مطهر رضوی


به گزارش شیعه آنلاین ، مراسم سوگواری و عزاداری شهادت مظلومانه یازدهمین اختر آسمان ولایت و امامت؛ امام حسن عسگری(ع) شنبه 28 آذر ماه از ساعت 17:15 تا 19:15 در رواق بزرگ امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین محمد جلالی به ایراد سخنرانی پرداخته و مداحان اهل بیت عصمت و طهارت در غم از دست دادن این امام همام به مداحی و مرثیه سرایی می‌پردازند.

در روز شهادت این امام بزرگوار نیز مراسمی با حضور زائران و مجاوران عزادار از ساعت 9:45 تا 12:30 در رواق بزرگ امام خمینی(ره) بارگاه منور علی بن موسی الرضا(ع) برگزار می‌شود.

در این مراسم آیت الله سیداحمد علم الهدی به تبیین و بررسی شخصیت و سیره اخلاقی امام حسن عسگری(ع) می‌پردازد. 

«بیان سیره و زندگانی امام حسن عسگری(ع)»، «انسان سالم از منظر قرآن و اهل بیت(ع)» و «آثار وحدت در جهان اسلام» از دیگر موضوعاتی است که در این هفته توسط اساتیدی همچون حجج اسلام والمسلمسن محمدرضا تهرانی، علیرضا بیرجندی و قاسم بابانی در حرم مطهر رضوی تبیین می‌شود.  


ویدیو مرتبط :
28 صفر93-شب شهادت امام حسن-حرم مطهر رضوی